Urzędnicy wydali na logo promujące woj. pomorskie 90tys. zł

Jak podaje portal gryf24.pl 15 kwietnia 2015 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego zorganizowano konferencję, na której zaprezentowano nowy znak rozpoznawczy województwa. Ma stanowić promocję gospodarczą pomorskiego w kraju i za granicą.
Radiogdansk.pl informuje, że prace nad logotypem trwały rok i pochłonęły 90tys. zł.
Entuzjastycznie o nowym logo wypowiadają się urzędnicy. Na łamach natemat.pl czytamy wypowiedź Marty Chełkowskiej z Urzędu Marszałkowskiego - „(...) wykrzyknik pełni funkcję zaczepki: poczekaj, zobacz, to jesteśmy my! Sądzę więc, że to logo ma szansę zostać zapamiętane i ma szansę spajać wszystkich”
Sam autor, Andrzej Pągowski zdradza portalowi natemat.pl, że nie może zdradzić wysokości swojego honorarium, zapewnia jednak, że wyniosło ono niewielki procent z 90tys. zł.
Ta wypowiedź zapaliła internautów, którzy sugerują że mogło dojść do kumoterstwa. Pod artykułem w natemat.pl pan Bartosz Siciński komentuje sprawę tak "Zdzichu mamy wolne 90 tysięcy, weź tego swojego kuzyna co by założył agencje i zatrudni jakieś nazwisko co by kwotę porządnie spożytkować... dzielimy się jak zawsze..."
Na pantagrueliczny komentarz pozwolił sobie również dziennikarz Marek Magierowski
ds, źródła: gryf24.pl, radiogdansk.pl, natemat.pl, twitter.com
obrazek: nowe logo woj. pomorskiego autorstwa Andrzeja Pągowskiego
Galeria zdjęć
Popularne wiadomości
Najnowsze