Niebywały skandal wybuchł w Internecie. Energy drink marki Tiger postanowił wypromować się szkalując Powstanie Warszawskie. Sprawa przeszłaby bez echa, gdyby nie internauci.

Firma Tiger 1 sierpnia tj. w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego opublikowała na Instagramie okolicznościową grafikę przedstawiającą wystawiony środkowy palec owinięty wstążką z komentarzem „chrzanić to co było, ważne to co będzie”.

Pod postem znalazły się same negatywne komentarze, jednak zdjęcie dalej widniało na stronie. Do momentu, w którym w Internecie nie zrobiło się o nim głośno. Liczni internauci za pomocą Twittera i Facebooka komentowało tę metodę promocji. Wielu z nich zapowiedziało bojkot marki, a nawet wszystkich produktów tworzonych przez Grupę Maspex Wadowice, która produkuje napój Tiger.

Z Instagrama zdjęcie zniknęło dopiero przed chwilą, jednak na stronie głównej marki plakat nadal widnieje. Zresztą w internecie nic nie ginie. Wielu użytkowników internetu wykonało tzw. screenshot tej grafiki. Udostępniana w wielu miejscach zbiera coraz więcej deklaracji bojkotu marki i niechęci do jej właściciela.

...

Zobacz również

fot. facebook.com/paszczowo
fot. screenshot/tigerpower.pl