Ojciec Rydzyk znowu namieszał! Najbardziej rozpoznawalny i znany z biznesowego zacięcia kapłan sprawił, że na rynku sprzedaży samochodów zaczęła się rewolucja.

Do tej pory ojciec Rydzyk niekoniecznie kojarzył się z motoryzacją. Był rozpoznawalny raczej jako przyjaciel PiSu i magnat medialny. Jednak od momentu jego słynnej wypowiedzi o tym, że otrzymał auto od bezdomnego, wiele się zmieniło.

Duchowny w pewnym programie stwierdził, że bezdomny podarował mu samochód, który kupił za pieniądze wygrane w totolotka. Nawet sympatykom ojca Rydzyka ta opowieść nie przypadła do gustu.

Rydzyk namieszał w sprzedaży aut

– Akurat ten samochód to dostaliśmy – nie wiecie o tym – od bezdomnego. Tak, dwa samochody dostaliśmy. Przyjechał bezdomny i dał nam dwa samochody. Pan Stanisław z Warszawy. Niestety zmarł –stwierdził publicznie Rydzyk, co wywołało w Polsce falę oburzenia i rozbawienia jednocześnie.

Jego wypowiedź zrewolucjonizowała rynek samochodowy. Teraz hasło: „samochód od bezdomnego” jest lepsze niż reklama w telewizji. Przyciąga uwagę perfekcyjnie. W tytułach ogłoszeń dotyczących samochodów czytamy, że ich ceny są okazyjne, bo są prezentami od bezdomnych albo że dany samochód jest idealny dla bezdomnych.

Do tego na portalach aukcyjnych powiło się mnóstwo wzorów naklejek, którymi można sobie ozdobić samochód i pokazać światu, że samochód którym się poruszamy również był prezentem od bezdomnego.

Sprzedający przyznają, że dzięki temu hasłu samochody rozchodzą się błyskawicznie. Być może ojciec Rydzyk powinien teraz zająć się reklamą i marketingiem?

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Szok w Wielkiej Brytanii! Premier: Rosja nas zaatakowała
  2. Fani mogą dostać zawału. Beata Tyszkiewicz jest spokrewniona z…
  3. Rozenek straci program?! Czarne chmury nad Majdanami

Dwa auta od bezdomnego? Internauci bezlitośnie kpią z o. Rydzyka [MEMY]


Kuchenne rewolucje: 8 momentów, w których Gessler wyszła z siebie

Źródło: autokult.pl

...

Zobacz również