Rossmann wystrzelił z kosmiczną promocją, która okazała się prawdziwym hitem. Drogeria w niektórych miejscowościach przechodziła i nadal przechodzi oblężenie. Mega okazja przeznaczona dla wszystkich klientów jednak już dobiega końca.

Rossmann jest sklepem z markowymi kosmetykami. Jednak w ostatnim czasie na większe zakupy w drogerii mogli sobie pozwolić niemal wszyscy Polacy, a nie tylko ci lepiej sytuowani. Wszystko za sprawą ogromnego rabatu, dzięki któremu luksusu mogło zaznać wiele osób, których życie nie rozpieszcza.

Sukces drogerii szybko przykuł uwagę także i innych gigantów. Najszybciej zareagowała Biedronka, która zobaczyła że na ofertę związaną z kosmetykami można ściągnąć tłum klientów.

Rossmann. Hitowa wyprzedaż

Dlatego dyskont również wprowadził mega okazję, której obawia się nawet Rossmann. Popularne towary kojarzone do tej pory z drogerią można kupić w taniej sieciówce za kilka złotych. Jednak póki co oferta w sklepach należących do Jeronimo Martins jest mało urozmaicona i dość wąska.

Zdaniem specjalistów poszerzenie asortymentu w Biedronce o kosmetyki jest miarą sukcesu drogerii Rossmann. Marketingowcy szybko analizują to, co się dzieje u konkurencji. Nawet gdy należy ona do nieco innej branży.

Drogeria w okresie 9-19 października wprowadziła najbardziej hitowy rabat tego roku -55% na markowe i najbardziej rozchwytywane kosmetyki.

Jeszcze tylko przez 3 dni zapłacimy o ponad połowę mniej za produkty kultowych firm. Takich jak L’Oreal,  Rimmel, Deborah, Maybelline, AA, Eos, Janda, Eveline, Wibo, Revlon, SinSkin i Bourjois.

Gigantyczna promocja sprawiła, że do drogerii ruszyły prawdziwe tropicielki okazji. Rabat szczególnie przypadł do gustu paniom. Paniom, które na YouTube prowadzą kanały związane z poradami dotyczącymi zakupu i zastosowania różnego rodzaju kosmetyków.

Jedną z takich pań jest autorka kanału StylizacjeTV. Dzięki rabatowi -55% na hitowe kosmetyki zrobiła interes życia. YouTuberka mocno się obkupiła i zaprezentowała swój nabytek fankom.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Zapachy PRL-u. 12 kosmetyków, po które Polacy wciąż chętnie sięgają

Filmik bije rekordy popularności, w tydzień został odtworzony 130 tysięcy razy. Oferta sieci Rossmann jest naprawdę oszałamiająca. Mnóstwo fanek z pewnością czekało na tego typu recenzję. Dzięki niej pani prowadząca StylizacjeTV mogła wypromować swój kanał. Łącząc tym samym przyjemne z pożytecznym – słowem zrobiła interes życia. Jest wielce prawdopodobne bowiem, że uzyskała wiele subskrypcji po tej publikacji.

Pod nagraniem, które można znaleźć na najpopularniejszej witrynie z filmikami video, jaką jest YouTube, pojawiło się mnóstwo pozytywnych komentarzy. Prowadząca stylizacjeTV w niezwykle ciekawy sposób zrecenzowała zakupy, których dokonała. Między innymi poprzez prezentację kosmetyków na swoim ciele. Efekt można zauważyć gołym okiem, autorka kanału prezentowała się olśniewająco.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Nie żyje bardzo znany dziennikarz TVP, prowadzący legendarnego programu
  2. Kiedy usłyszała diagnozę jej świat legł w gruzach. Kayah zdradza szczegóły śmiertelnej choroby
  3. Dawna gwiazda TVN odwołała ślub! Fani nie mogą uwierzyć

Najbardziej gorszące sceny z Biedronki, Lidla i innych polskich sklepów

Zobacz również

Absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Pierwsze medialne doświadczenia zdobywałam w regionalnych oddziałach Telewizji Polskiej. Redaktor newsów i kierownik zmiany newsroomu portalu Pikio.pl.

Link do profilu na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/sylwia-banachewicz-3a5463136/