PKO BP rozdaje rekompensaty dla klientów. Sprawdź, czy należy Ci się odszkodowanie

PKO BP rozdaje rekompensaty dla klientów. Sprawdź, czy należy Ci się odszkodowanie Źródło: Wikipedia

PKO BP informuje, że wiele klientów banku może liczyć na rekompensaty. Dowiadujemy się jednakże również, że nie każdy może być pewny tego, że niebawem dostanie odszkodowanie od jednego z największych banków w Polsce. Wszyscy jednak mogą sprawdzić, czy ubieganie się o rekompensaty leży w ich zasięgu.

PKO BP będzie musiał liczyć się z poważnymi wydatkami, jakie niebawem trzeba będzie przeznaczyć na klientów. Wszystko przez zarządzenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jednakże zgodnie z jego treścią wiemy już, że nie każdy może ubiegać się o rekompensatę od jednego z największych polskich banków. Ponadto wszelkie wnioski będą realizowane tylko w określonym czasie. 

Okazuje się, że decyzja w tej sprawie została podjęta już w sierpniu ubiegłego roku. Na jej mocy bank już niebawem będzie musiał zmierzyć się z poważnym wyzwaniem, jakim jest tak wielka operacja. Nie chodzi w niej jednak o pieniądze, jakie trzeba będzie przelać na konta klientów banku. W tej sytuacji pojawia się rekompensata w zupełnie innej postaci. 

PKO BP wyśle odszkodowania

Kto może ubiegać się o rekompensaty? Są one skierowane wyłącznie dla klientów, którzy w latach 2014-2016 dostawali wiadomości od banku na temat nowych udogodnień. Jak się okazało, nie miały one zbyt wiele wspólnego z prawdą, co ogłosił UOKiK. Firma została zmuszona do wycofania się ze słów, którymi kiedyś miała przyciągać klientów, a wobec tych, którzy mieli okazję skonfrontować się z nową ofertą, zastosować odszkodowanie.

Pojawiło się oświadczenie, w którym możemy znaleźć wiadomości na temat tego, kto dokładnie może ubiegać się o rekompensatę.

- Przekazywane przez bank w latach 2014-2016 informacje o zmianach regulaminów oraz taryfy prowizji i opłat za pośrednictwem serwisu internetowego w ocenie UOKiK nie stanowiło tzw. trwałego nośnika informacji. Prezes UOKiK uznał również, że bank w korespondencji kierowanej do konsumentów dotyczącej zmiany warunków umownych nie zamieszczał dokładnej podstawy prawnej umożliwiającej dokonanie tych zmian i okoliczności faktycznych, które je spowodowały - czytamy w oficjalnym oświadczeniu PKO BP.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

PKO BP musi wysłać klientom rekompensatę

Ci, którzy liczyli na to, że niebawem dostaną przelew od banku z kwotą pełniącą funkcję rekompensaty za wprowadzanie klientów w błąd, będą rozczarowani. Okazuje się, że bank miał możliwość wybrania innej formy odszkodowania i postanowił z niej skorzystać.

Każdy z klientów musi indywidualnie dowiedzieć się, jaki rodzaj rekompensaty mu się należy. Wśród możliwości znalazły się choćby rozłożenie płatności na raty 0%, nieodpłatne wydanie karty płatniczej z własnym wzorem czy bezpłatne przelewy do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Z pewnością nawet te udogodnienia będą cieszyły się zainteresowaniem klientów banku PKO BP.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Znana dziennikarka TVP została zamordowana przez swoją córkę. Ciało poćwiartowała na tysiąc kawałków. Ta zbrodnia wstrząsnęła całą Polską
  2. Ivona Pavlović ogłosiła radosną nowinę! Niedługo będzie bawić na rękach dziecko! Dzidziuś jest w drodze, zewsząd spływają gratulacje
  3. Justyna Żyła znowu pierze brudy w telewizji. Alimenty, rozwód i kradzież 20 tysięcy
  4. Wstrząsająca wizja Jackowskiego o ogromnej katastrofie. Nie żyje 150 osób
  5. Dowbor oszalała? Ujawniono treść jej testamentu, będziecie w szoku, kto dostanie majątek
  6. Magda Gessler dopiero teraz opowiedziała o koszmarnej tragedii. Straciła dziecko

źródło: Gazeta Pomorska

Następny artykuł Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na: Google News