Lidl większości osób kojarzy się przede wszystkim z niskimi cenami i promocjami, które przyciągają tysiące chętnych osób. Jednak ten stan rzeczy może się już niedługo zmienić.

Lidl to jedna z najpopularniejszych sieci dyskontów w naszym kraju. Do tego trendu zalicza się również Biedronka, która od wielu lat walczy z rywalami o klientów. Teraz w świecie polskich dyskontów szykuje się prawdziwa rewolucja, która wywróci ten świat do góry nogami. Wielu klientów może być w szoku, widząc zaplanowane zmiany, które mają nadejść już niebawem.

Lidl chce postawić na luksusowe produkty

Pomysł prowadzenia luksusowych produktów w znanych markach dyskontowych pojawił się już jakiś czas temu. Jednak po jakimś czasie cały temat ucichł i wiele osób o nim zapomniało.

Lidl zamierza do swojej oferty wprowadzić między innymi wykwintne gatunki win, a także whisky, które w naszym kraju znajduje coraz większe uznanie wśród konsumentów. Fani puszczenia dymka, którzy lubują się w cygarach również znajdą coś dla siebie.

Nie są to jednak jedyne zmiany, jakie przygotowało szefostwo tej sieci. Reformie ma ulec także wystrój sklepu oraz jego ogólny wygląd. Alejki przy kasach będą szersze, a półki wykonane z najlepszych dostępnych materiałów. Dodatkowo zostaną zamontowane liczne okna, które wprowadzą do wnętrza dużą ilość światła słonecznego.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

500 plus nie jest przyznawane równomiernie. W tych rejonach większość dzieci go nie dostaje

Co więcej, w sklepach będą także dostępne toalety, co wcześniej nie miało miejsca w sklepach tej sieci. Również konkurencja nie może pochwalić się takim ułatwieniem dla klientów. Lidl przygotuje również specjalne miejsca z przewijakami, które dla osób z dziećmi staną się nie lada udogodnieniem.

Zmiany wystroju sklepu na pewno znajdą wielu zwolenników, jednak wysokie ceny niektórych produktów, mogą odstraszyć niektóre osoby. Sieć musi uważać, aby nie powtórzyć błędów sklepów Alma, która bazowała właśnie na produktach premium. Lidl musi zachować w tej kwestii odpowiedni balans, aby klienci nie byli zmuszani do zakupienia jedynie droższych odpowiedników znanych im produktów.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Szaleństwo większe niż najlepsze promocje! Rossmann rozdaje produkty za ponad 5 mln złotych
  2. Trwa wielkie oszustwo! Nie klikaj w to na swoim telefonie pod żadnym pozorem
  3. Wielu będzie dziś mówić o tym, co zrobił Michał Szpak. Wszystko w siedzibie TVP
  4. Znaki zodiaku, które będą miały PECHA w tym tygodniu. Co się stanie?
  5. Dlaczego nie mam ochoty się kochać? Ekspert tłumaczy

Biedronka musi się tego wstydzić! Robaki w popularnych produktach

Zobacz również

ŹRÓDŁOpomorska.pl

Redaktor portalu Pikio.pl. Absolwent ratownictwa medycznego na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie. Człowiek ciekawy świata, komentujący to, co go otacza.