Lidl zaskoczył wszystkich. Niemcy zatrudnili najlepszych specjalistów od marketingu. Okazuje się, że tym razem trafili w gusta Polaków jak nigdy przedtem. Gigant szybko zorientował się, że Polacy mają coraz wyższe i bardziej wyrafinowane oczekiwania.

Lidl ma świadomość tego, że polski rynek jest jednym z najważniejszych. Nasz kraj dla zachodnich sąsiadów stanowi główny rynek zbytu.

Lidl. Przełomowa decyzja sieci

Dlatego gigant, aby wyprzedzić takie sieci jak Biedronka, Auchan, Carreforur czy zaprzyjaźniony Kaufland. Musi czasem wprowadzać oferty promocyjne na granicy opłacalności.

Ludzie tłumnie idąc po hitowy produkt, przy okazji robią też zwyczajne zakupy. Poza tym przyzwyczajają się do danej sieci, co na tak konkurencyjnym obszarze gospodarczym ma niebagatelne znaczenie.

Eksperci zgodnie powtarzają, że Polska jest rajem dla sklepów wielkopowierzchniowych. Prawo i Sprawiedliwość cały czas nie wprowadziło podatku dla gigantów. Partia Kaczyńskiego szumnie to zapowiadała nim doszła do władzy. Tymczasem sklepy cechujące się wielką powierzchnią cały czas prowadzą handel na uprzywilejowanych warunkach. Lidl również na tym korzysta.

Do tego wszystkiego doszedł program 500 plus. Polacy bardzo chętnie „przejadą” każde dodatkowe pieniądze, które wpadną do kieszeni. Jesteśmy konsumpcyjnym narodem. Ot taka nasza cecha charakterystyczna.

Marketingowcy sieci Lidl znają też jeszcze jedną naszą cechę narodową. Postanowili wykorzystać ją w biznesie. Chodzi mianowicie o sentymentalizm. Polacy lubią wracać do mody, która niegdyś była na topie, a później przeminęła.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Niemieckie lepsze? Te same produkty w polskich i niemieckich sklepach ZNACZNIE się różnią

Od jutra, to jak od czwartku 11 października Lidl wprowadza w hicie cenowym koszule flanelowe. Zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Moda sprzed kilkudziesięciu lat wraca z przytupem.

Jutro gigant oferuje koszulę flanelową, męską lub damską w cenie 29,99 zł. Czy jej dłuższą wersję za 39, 99 zł. Na uwagę zasługuje także stylowa kamizelka damska na jesień za 49, 99 zł. Również modne spodnie jeansowe mają powalającą cenę 39, 99 zł. Flanelowa odzież dostępna jest także w rozmiarach dziecięcych.

Choć Lidl słynie głównie z artykułów spożywczo-przemysłowych to specjaliści od marketingu wymyślają hitowe promocje z różnych dziedzin. Wszystko po to, aby pokonać konkurencję. Okazuje się jednak, że ostatni przebój modowy giganta może być zagrożeniem również dla… sklepów typowo odzieżowych. Niemcy mieli nosa. Internauci bowiem są zachwyceni z powrotu do starej-nowej mody.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. 500 plus nie trafi do rodzin! Państwo jest bezradne
  2. Fani chcą zlinczować Cezarego Pazurę. Wszystko przez jedno zdjęcie
  3. Klienci Rossmanna są wściekli! Hitowa promocja to OSZUSTWO, uważajcie na siebie!

To najlepsze promocje w historii Biedronki!

Źródło: Lidl.pl

Zobacz również

Wcześniej dziennikarz, teraz kierownik zmiany Pikio.pl. Kiedyś redaktor na Blaugrana.pl