Lidl przygotował nową, niezwykłą kampanię. Skorzystają na niej wszyscy Polacy

Lidl przygotował nową, niezwykłą kampanię. Skorzystają na niej wszyscy Polacy Źródło: geograph.org.uk/Paul Harrop

Lidl postanowił przygotować nową, zaskakującą, a co najważniejsze ciekawą kampanię. Zaangażowani będą w nią wszyscy stali klienci sklepów marki i skorzystają z niej na dłużej - jeśli tylko zwrócą uwagę na ważny społeczny problem.

Lidl Polska postanowił w oparciu o niepokojące statystyki przygotować kampanię, która trafi do wszystkich Polaków. To zaskakujące i świeże zagranie sieci sklepów, która zwraca uwagę na ważny problem. Istotne jest to, że skorzysta z niej każdy - bez wyjątku.

Lidl stworzył kampanię, która ma uświadomić Polaków

Sieć sklepów wraz z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej oraz Instytutem Żywności i Żywienia stworzyła kampanię, która bazuje na uświadamianiu Polaków, jak ważne jest zdrowie odżywianie. Statystyki są przerażające: 90% dzieci je nieprawidłowo, a 1/3 z nich już cierpi na nadwagę, otyłość lub niedożywienie. Ilość osób dorosłych, które mają nadwagę, w ostatnim czasie znacząco wzrosła.

- Celem naszej współpracy jest uświadamianie Polaków w kwestii zdrowego i świadomego odżywiania. Właśnie rozpoczynamy wspólną kampanię, której tematem przewodnim jest redukcja soli i cukru w codziennej diecie - wyjaśnia Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Lidl oprze się na Nowej Piramidzie Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej

Nowa Piramida została opracowana stosunkowo niedawno przez Instytut Żywności i Żywienia pod kierownictwem profesora Mirosława Jarosza. Teraz opiera się na niej Lidl. Wydając w zeszłym roku książkę "Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce", która okazała się hitem, polegano właśnie na badaniach profesora Jarosza. Teraz skupiono się na promowaniu piramidy przez rozdawanie klientom magnesów w zamian za zrobione zakupy.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

W zamian za zakupy w kwocie 60 złotych, które zawierają przynajmniej jedno warzywo lub owoc, klient otrzyma magnes z piramidą żywienia. Lidl zauważa również, że od zeszłego roku rośnie zainteresowanie produktami ekologicznymi i oznaczonymi symbolem BIO. Dziś większość produktów może cieszyć się takim oznaczeniem.

Dzisiaj grzeje: 1. Jej pies ośmieszał inne psy na spacerze. Wszystko się nagrało, popłaczecie się ze śmiechu

2. Kobiety z jednego rocznika dostaną 250 złotych więcej emerytury! Zobacz, czy jesteś na liście

- Wiemy, że mamy duży wpływ na to, co znajduje się w koszykach zakupowych wielu Polaków, dlatego naszym priorytetem jest dostarczanie najlepszych produktów. Czujemy odpowiedzialność, jaka na nas ciąży, dlatego zobowiązaliśmy się do wielu celów dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa żywności - mówił Piotr Rogowski.

Peugeot 308 Sprawdź!

  1. Pan młody uderzył żonę z całej siły podczas dzielenia się tortem weselnym. Goście byli WSTRZĄŚNIĘCI
  2. Kobieta wiozła kota do weterynarza, by go uśpić. Jego ostatni gest wzruszy was do łez
  3. Syn zarobił pierwsze pieniądze i obrzydliwie potraktował matkę. Jej ripostę zapamięta do końca życia
  4. Małgorzata nie może pogodzić się z tym co zaproponował jej partner. Uważa, że jego rodzice są nawiedzeni
  5. Mężczyzna okazał dobre serce. W jednej chwili stracił żonę, a jego życie legło w gruzach

Źródło: ABC Zdrowie

Następny artykuł
0 Skomentuj

Którego twardziela z Pierwszej Miłości wolisz?

Komentarze 0

Ocena artykułu