Głupia wpadka Newsweeka. Byli pewni zwycięstwa Clinton przez co stracili ogromne pieniądze

Głupia wpadka Newsweeka. Byli pewni zwycięstwa Clinton przez co stracili ogromne pieniądze

Zwycięstwo Donalda Trumpa było zaskoczeniem dla amerykańskich mediów. Boleśnie przekonał się o tym tygodnik Newsweek, którego pewność o zwycięstwie Clinton sporo kosztowała.

Wydawca amerykańskiego Newsweeka zaliczył poważną wizerunkową wpadkę. Będąc pewnym zwycięstwa Clinton jeszcze przed ogłoszeniem wyników wyborów wydrukował 125 tysięcy numerów tygodnika z obwieszczających zwycięstwo Hillary. Cały numer był poświęcony niedoszłej pani prezydent, opisano w nim między innymi jej drogę polityczną do Białego Domu.

Jak piszą media okazuje się, że wydawca miał przygotowane wydanie z Donaldem Trumpem. Jednak z niewiadomych przyczyn kazał przedwcześnie wysłać do sklepów numer z wygraną Clinton. Oczywiście po ogłoszeniu wyników prawie wszystkie trefne numery zniknęły z półek sklepowych. Okazało się jednak, że 17 numerów zostało sprzedanych. Teraz stały się obiektem kolekcjonerskim i są sprzedawane na eBayu.

Najciekawsze rozwiązanie problemu  wyborami pokazał niemiecki dziennik Märkische Allgemeine Zeitung. Dziennik opublikował okładkę z podwójną informacją o wygranej obojga kandydatów.

clinton1

clinton-2

clinton3

Polub fanpage pluralistycznego, bezstronnego portalu o polityce i społeczeństwie :
wk Następny artykuł