Firma RESERVED zbombardowana za akcję z Votkiem. "Otrzymujecie Order Jakóbiaka-Cebulaka"

Firma RESERVED zbombardowana za akcję z Votkiem. "Otrzymujecie Order Jakóbiaka-Cebulaka" Źródło:

Romantyczna wizja świata znowu została rozproszona. Tym razem okazało się, że historia "Votka", którego poszukuje zakochana egzotyczna piękność przy pomocy polskich internautów, to tylko i wyłącznie kampania marketingowa odzieżowej firmy RESERVED. Marka jest teraz bombardowana przez Polaków, którzy wierząc w miłość pomagali Dee. Podkreślają, że nie tylko czują się oszukani, ale przez taką akcję następnym razem nikt nikomu nie pomoże. 

Polacy spisali się na medal i masowo pomagali Dee znaleźć jej ukochanego z Polski, którego miała poznać na koncercie. Jest film z apelem obejrzano ponad 1,7 miliona razy. O sprawie pisały największe media internetowe w Polsce, w tym PIKIO.PL. Następnie sieć obiegła informacja, że seksowna Dee jest uradowana reakcją Polaków i przybywa do kraju nad Wisłą. I faktycznie pojawiła się w Polsce, ale prawda okazała się być smutna.

Nie chodziło o żadną miłość tylko o nieudaną kampanię marketingową firmy RESERVED, za którą w pełni odpowiada agencja Warsaw Creatives. Niestety dla marki, reakcja internautów jest bardzo nieprzychylna, mimo że agencja tłumaczy, iż wydźwięk kampanii jest bardzo pozytywny, a jej celem było pokazanie, że polscy mężczyźni są wspaniali.

Internauci nie dali się jednak nabrać i wiedzą, że chodzi tylko i wyłącznie o pieniądze. Firma RESERVED jest wręcz bombardowana przez internautów, a licznik ocen na YouTube pokazuje, że kampania to był niewypał, który odbija się katastrofalnie na wizerunku firmy RESERVED.

Kampanię porównano już do oszustwa coacha Łukasza Jakóbiaka i jego fatalnie przyjętej w internecie "wizualizacji" programu Ellen DeGeneres. Internauci przyznali nawet firmie RESERVED "Order Jakóbiaka-Cebulaka".

Oto najpopularniejsze komentarze:

- Smutne to ,że nastały czasy gdzie już nie tylko politycy budują swoją markę i kampanię na kłamstwie...

- Przepraszam za inwektywy ale chujowa kampania i trafili w bardzo zły okres po 20m wizualizacyjnym manipulatorze, Reserved zostanie zlinczowany za tą kampanie, bo pojechali trochę baśnią o Kopciuszku która okazała się FEJKIEM! A nikt nie lubi być robiony w chuja i nikt nie lubi jak się z niego robi głupca! :)

- Oszustwem jest to ze masa ludzi w to gowno uwierzyla i chciala naprawde pomoc. Z tego wynika ze Polacy to bardzo pomocny narod tylko latwo jest nas oszukac jak to zrobila pani z filmiku. Pozdrawiam - Kompletnie "aspołeczna" ta Wasza kampania marketingowa. Oszukaliście ludzi wykorzystując ich bezinteresowną chęć pomocy innym. Przez Was następnym razem wiele z tych osób może z góry odmówić pomocy w podobnych przypadkach zakładając z góry, że to "pewnie jakaś kolejna akcja". Bardzo to niemoralne z Waszej strony, firmo Reserved. Zawiodłem się na Was. - Dee Dee powinna się związać z Łukaszem Jakóbiakiem. Mogliby razem oszukiwać polaków. - Reserved, dostajecie order "cebulaka jakóbiaka" ? gratuluję! https://youtu.be/-qpPXACkDaw
Następny artykuł
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na: Google News