Bardzo odważny ruch Biedronki. Klienci mocno odczują tę zmianę

Bardzo odważny ruch Biedronki. Klienci mocno odczują tę zmianę Źródło: youtube.com/bankier.pl

Biedronka zaskoczyła swoich klientów i konkurencje. Dyskont słynący z niskich cen produktów postanowił ogłosić, że wprowadzi wielkie zmiany, które całkowicie zrewolucjonizują pracę sklepów. Jedno jest pewne, konsumenci bardzo szybko odczują zmiany, jakie zagoszczą w firmie należącej do Jeronimo Martins.

Biedronka ma w zwyczaju robić niespodziewane akcje, którymi zjednuje sobie klientów. Tym razem, sieć sklepów należąca do portugalskiego koncernu Jeronimo Martins postanowiła zmienić jeden z najważniejszych filarów swojego funkcjonowania. Tak radykalnej decyzji nikt się nie spodziewał, a klienci będą mogli odczuć różnicę w bardzo krótkim czasie.

Biedronka zapowiada radykalne zmiany. Klienci są zachwyceni

Zmianami, jakie proponuje dyskont jest ograniczenie plastiku w produkcji swoich produktów. Wszystko przez to, że do tej pory dyskont zużywał 334 tony plastiku. Z racji zmienienia polityki firmy i otworzenia się na bardziej ekologiczne rozwiązania, sklep postanowił, że w produktach kosmetycznych marek własnych przestaną występować plastikowe elementy. Taka oszczędność sprawi, że firma włączy się do apeli środowisk ekologów o ograniczaniu niebezpiecznych materiałów.

Jakby tego było mało w ofercie sklepu pojawią się zupełnie nowe produkty, które wykonane zostały wyłącznie z ekologicznych i biodegradowalnych materiałów. Przykładem takiej rzeczy jest, chociażby T-shirt, który pojawił się w ofercie sklepu w środę 10 kwietnia. Nie da się ukryć, że tak nowatorskie podejście do tematu ekologii sprawia, że Biedronka wyróżnia się pozytywnie na tle swojej konkurencji, a sami klienci sklepu są zachwyceni, że firma odchodzi od materiałów tak bardzo zagrażającym środowisku.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Klienci kochają ekologię

Tendencje ekologiczne w Biedronce w dużym stopniu są związane z faktem, że sami klienci robią się coraz bardziej proekologiczni. Pracownicy sklepu zauważyli, że Polacy o wiele chętniej sięgają po biodegradowalne produkty, albo te, które są wielokrotnego użytku. Przykładem są tutaj torby na zakupy.

– Nasi klienci chętnie sięgają po torby wielokrotnego użytku, w ubiegłym roku zakup toreb w sklepach naszej sieci zmniejszył się o prawie 40 procent. Dzięki temu przyczyniamy się do zmniejszenia zanieczyszczeń mórz i oceanów – powiedziała Sylwia Krzyżycka, dyrektor ds. ochrony środowiska z Jeronimo Martins Polska S.A.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Lubiana aktorka z "M jak Miłość" straciła córkę. Młoda dziewczyna zmarła w męczarniach na raka
  2. MAKABRYCZNE morderstwo! Trójka maturzystów brutalnie zamordowała 22-latkę. Po wszystkim poszli na pizzę
  3. Wielkie załamanie pogody. Zima do nas powróci
  4. Strzelanina w Warszawie. Funkcjonariusz ranny
  5. Gwiazda TVN rok temu była o krok śmierci. Teraz ma poruszające marzenie
  6. Isabel Marcinkiewicz nie ma za co żyć? "Jestem w patowej sytuacji"

Źródło: Fakt

Następny artykuł