Zaskakująca propozycja sieci Biedronka dla klientów! Jeżeli spełnisz ich warunek i zostaniesz dostrzeżony, możesz zarobić nawet 100 tys. zł.

Kierownictwo Biedronki w Polsce ogłosiło kolejną edycję konkursu Piórko. Wyzwanie dotyczy amatorów, którzy zajmują się tworzeniem tekstów literackich oraz ilustracji.

Biedronka zaskakuje klientów

Sieć wybierze w nim dwie osoby (po jednej z każdej kategorii), które wspólnie stworzą książkę dla dzieci. Będzie ona sprzedawana w marketach sieci Biedronka w ogromnym nakładzie.

– Poprzednie edycje konkursu Piórko cieszyły się dużym zainteresowaniem debiutantów i klientów sieci, co podkreśla, jak ważne jest to przedsięwzięcie. W trzech pierwszych odsłonach wpłynęło łącznie ponad 14,4 tys. tekstów i kompletów ilustracji. Książki, które zostały dotąd wydane, sprzedały się w ponad 115 tys. egzemplarzy. W tym roku przy okazji konkursu Piórko chcemy podkreślać rolę, jaką książki odgrywają w edukacji młodzieży. Motywem przewodnim tej edycji jest hasło: „Książka to skarbnica wiedzy o świecie” – zdradziła mediom Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska.

ZOBACZ TAKŻE: Elon, spóźniłeś się 47 lat! Pierwsze auto w kosmos wysłał Polak

Najważniejsze szczegóły

Etap konkursu angażujący twórców tekstów potrwa od 8 lutego do 20 marca. W lipcu, po wytypowaniu najlepszego z nich, rozpoczną się zmagania ilustratorów. Zwycięzcy dostaną od sieci Biedronka po 100 tys. zł.

ZOBACZ TAKŻE: Deynn i Majewski uciekają z Warszawy! Wiemy co z mieszkaniem

Czy Robert Biedroń nadaje się na prezydenta Polski?

Zobacz Wyniki

Loading ... Loading ...

Gdzie jest więcej biedy: w Polsce czy w Czechach? Druzgocąca różnica!


Największe graficzne porażki gwiazd [ZDJĘCIA]