Klienci są bezradni, nic nie działa. Gigantyczna awaria w uwielbianym banku

Klienci są bezradni, nic nie działa. Gigantyczna awaria w uwielbianym banku Źródło: Pikist.com

Uwielbiany przez Polaków bank zmaga się z ogromną awarią systemu. Klienci nie mieli pojęcia, że coś będzie nie tak. Wcześniej nie pojawiały się żadne komunikaty ani ostrzeżenia. Teraz nie są w stanie nic zrobić. Trwają prace nad usunięciem wszelkich utrudnień, warto wiedzieć, co zrobić w takiej sytuacji.

Uwielbiany w Polsce bank ma ogromną awarię, klienci nie wiedzieli, że pojawią się tak poważne problemy. Wcześniej nie ogłaszano prac nad aplikacja czy przerwy technicznej, wskutek czego nikt nie spodziewał się, że cokolwiek może nie działać. Zazwyczaj klienci są informowani przed takimi zdarzeniami, by spokojnie mogli przygotować się na ewentualne utrudnienia w działaniu aplikacji czy kart.

Uwielbiany bank zmaga się z awarią, wielu klientów nie może nic zrobić

Największe banki, takie jak mBank, PKO BP, BNP Paribas, Alior Bank, MIllenium, Pekao czy Getin Bank co jakiś czas miewają awarie lub prace systemowe, które sprawiają, że klienci nie są w stanie w pełni korzystać ze swojego konta. Najczęstszym utrudnieniem są problemy z aplikacjami. Z takim problemem spotkali się dziś klienci mBanku.

Internauci donoszą, że wielu z nich dostało dziwne wiadomości z aplikacji mBanku. Jeden z zaniepokojonych klientów udostępnił zdjęcie wiadomości, którą otrzymał w celu weryfikacji ,czy ktoś inny również spotkał się z problemami tego typu. W komentarzach pod postem na Facebooku zgłosiło się mnóstwo osób, które potwierdziły, że również zmagają się z takim problemem. 

Z późniejszych wyjaśnień banku wynika, że były to wiadomości testowe push w aplikacji. Pojawiła się również prośba o to, by nie klikać w powiadomienia, ponieważ powoduje to spowolnienie działania aplikacji. 

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Jak poinformował mBank w swoim oświadczeniu na Facebooku dziwne powiadomienia, które otrzymali klienci, były jedynie testowymi wiadomościami. Niestety klikanie w nie przez zaciekawionych klientów okazało się powodować spowolnienie działania aplikacji. Specjaliści rozpoczęli prace mające na celu usunięcie problemu. Pojawił się również problem z połączeniami z call center.

- Przepraszamy za wysłanie do Was testowych wiadomości push w aplikacji. Prosimy, nie reagujcie na nie. Klikanie w powiadomienia, powoduje spowolnienie działania aplikacji, Prosimy o chwilę cierpliwości. Mogą wystąpić również opóźnienia w połączeniach z call center - napisał bank w oświadczeniu na Facebooku. 

Dzisiaj grzeje: 1. Już w poniedziałek zostanie podjęta decyzja. Niepokojące doniesienia

2. Dzieci wrócą do szkół? MEN podjął ostateczną decyzję

3. Ministerstwo ogłosiło zmiany w trybie pilnym. Wprowadzony zostanie nowy obowiązek dla wszystkich Polaków, bez wyjątku

Zdenerwowani klienci nie szczędzili gorzkich słów w komentarzach. Swoją złość uzasadniali tym, że bank powinien uprzedzić wcześniej o tym, że w aplikacji będą prowadzone jakieś prace. Część z nich oświadczyła, że nie przeszkadzają im powiadomienia, lecz brak dostępu do konta. Nie działała zarówno aplikacja banku, strona internetowa, jak i możliwość potwierdzenia profilu zaufanego. Bank pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Najlepsze newsy dnia:

  1. Z ostatniej chwili: polski piłkarz nie żyje, znaleziono jego ciało
  2. Fani pogrążeni w żałobie, śmierć nadeszła niespodziewanie. W wieku 52-lat odeszła prawdziwa legenda
  3. Zmarło sześciu księży. Dramatyczne wydarzenia w centralnej Polsce
  4. Fani pogrążeni w żałobie, śmierć nadeszła niespodziewanie. W wieku 52-lat odeszła prawdziwa legenda
  5. Kontrowersje związane z wpisem ks. Tadeusza Isakowicza-Zaleskiego. Natychmiastowa reakcja biskupa tarnowskiego, sytuacja, jakiej nie było

Źródło: mBank, Facebook

Koniecznie obejrzyj nieziemsko prosty i szybki przepis na przepyszny posiłek!

Następny artykuł
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na: Google News