UDOSTĘPNIJ
źródło: flickr.com, pixabay.com

Walki w dyskontach w Polsce to już nic dziwnego. Polscy klienci ścierali się już o kapcie, karpia, zegarki, kosmetyki i wiele innych towarów. Wszystko wskazuje na to, że niedługo czeka nas kolejna odsłona walk sklepowych.

Te rozegrać się mają niebawem w Lidlu. Wszystko przez to, co umieścił sklep w swojej gazetce. W tej znalazły się bowiem kurtki termiczne dla całej rodziny. To flagowy produkt dyskontu na okres jesień-zima i wszystko wskazuje na to, że kurtki staną się źródłem konfliktów.

Szczególnie kuszące mają być ceny kurtek – dla dorosłych są za 79 złotych. Młodzież może liczyć na kurtkę za 69 złotych, a dzieci wydać muszą na nie po 59 złotych. Eksperci zajmujący się socjologią rynku już zapowiadają, że dojdzie do bitew w sklepach.

To bardzo prawdopodobne, biorąc pod uwagę szokujące incydenty z przeszłości, kiedy w sklepach dochodziło do rękoczynów. Jak mówią badacze, czynnikiem wzmacniającym walkę o kurtki ma być sprawa Świeżaków. Ci, którym nie uda się zyskać maskotki, mają spróbować sił w walce o kurtki w Lidlu. Pozostaje nam jedynie czekać na rozwój wydarzeń.

źródło: fakt.pl

Lego wprowadzi na rynek coś niesamowitego. Fani będą zachwyceni!

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również