UDOSTĘPNIJ

Portal braci Karnowskich zaliczył solidną wpadkę. Serwis podał niewygodną informację dotyczącą programu 500 plus. Chodzi o to, że rządowy program zadłużył Polskę o 47 mld złotych. Wkrótce artykuł zniknął ze strony. 

Portal wGospodarce.pl jest wydawany przez spółkę Fratria, czyli wydawcę wSieci oraz wPolityce.pl. Prorządowy serwis zdziwił internautów, gdy na jego stronie pojawiła się niewygodna informacja odnośnie programu 500 plus.

– Program 500 Plus zadłużył Polskę o kolejne 47 mld złotych – grzmi tytuł artykułu.

Wkrótce jednak, serwis usunął niewygodny artykuł. Jednakże, w internecie nic nie ginie. Treść artykułu można nadal obejrzeć dzięki archiwum Google.

– Rząd Platformy Obywatelskiej w pierwszej połowie 2015 roku zadłużył Polskę o 37 mld złotych. Rząd Beaty Szydło pobił więc właśnie pewien raczej niechlubny rekord – czytamy.

Zatajanie niewygodnych informacji to na polskiej scenie medialnej żadna nowość. Za czasów Platformy Obywatelskiej, ówczesne prorządowe media (obecnie antyrządowe) regularnie pomijały niewygodne dla władzy treści. Jednakże, czy usuwano już opublikowane treści? Jeśli tak, to koniecznie napiszcie w komentarzach!

wgospodarce

Polub fanpage pluralistycznego, bezstronnego portalu:

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również