UDOSTĘPNIJ

Kontrowersyjne hasło, jeszcze bardziej kontrowersyjna postać. Firma Adrian – polski producent rajstop – zaiste postanowiła zrobić sobie reklamę przez wzbudzanie najsilniejszych emocji. Oby nie odbiło się to negatywnie na zyskach firmy.

Z billboardów patrzy na nas dziewczyna ubrana w hinduski strój. Obok niej widnieje napis: „Jestem najmniejszą kobietą świata. Czy nie miałam prawa się urodzić”? Okazuje się, że to nie lalka, a Jyoti Amge, pochodząca z Indii kobieta, która w wieku 18 lat została wpisana do Księgi Rekordów Guinnessa ze wzrostem 62,8cm i masą 6kg.

Firma nie zatrudnia agencji marketingowych i PR-owych. Wszystkie kampanie reklamowe realizuje we własnym zakresie. Zajmuje się tym sama dyrektor firmy, Małgorzata Pomorska.

 – Wpadłam na ten pomysł i krok po kroku próbowałam skontaktować się z tą kobietą. Gdy zaproponowałam jej udział w kampanii, najpierw pomyślała, że to żart. Dopiero potem uznała, że jesteśmy wiarygodni i zgodziła się na udział – opowiada Pomorska.

Jak sama mówi – hasło nie ma być manifestem politycznym, ale jednak pewną odpowiedzią na to, co obecnie dzieje się w Polsce wokół tematów aborcji i badań prenatalnych.

 – Ta piękna, inteligentna i pozytywna dziewczyna jest przykładem na to, że warto przemyśleć decyzję, zanim się ją podejmie. Przecież po wykonaniu badań prenatalnych jej rodzice mogli zdecydować o dokonaniu aborcji – wyjaśnia Małgorzata Pomorska i dodaje, że treść hasła została uzgodniona z Jyoti Amge.

Każdemu, kto chciałby oskarżyć firmę Adrian o polityczną agitację z prawej strony, przypominamy, że to nie pierwsza kontrowersyjna kampania reklamowa. W zeszłym roku na billboardach producenta rajstop hasło „Adrian kocha wszystkie kobiety” reklamowała Anna Grodzka – pierwsza w Polsce transseksualna posłanka.

Źródło: wp.pl

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również