UDOSTĘPNIJ
fot. Pixabay, Wikimedia/Desenele

Specjaliści od marketingu prześcigają się w wymyślaniu coraz bardziej atrakcyjnych promocji. O tych, którzy wpadli na pomysł obniżenia cen na alkohol w Lidlu można mówić, że są prawdziwymi ekspertami w dziedzinie. Efekt promocji przerósł ich najśmielsze oczekiwania.

O tej cenowej okazji pisały wszystkie, największe brytyjskie media. Trudno się dziwić – promocja na alkohol przyciągnęła do Lidla dziesiątki spragnionych klientów. Sklepy opustoszały w przeciągu kilku minut a ludzie niemalże tratowali się w drodze do półek. W kolejkach ustawiali się na kilka godzin przed otwarciem Lidla.

Promocja obejmowała prosecco – włoskie, musujące wino. 6 butelek trunku kosztowało zaledwie 20 funtów. To w przeliczeniu trochę ponad 3 funty za butelkę. Okazja zbiegła się w czasie z tzw. Bank Holiday – trzema dniami wolnego.

Alkoholu w promocyjnej cenie nie starczyło dla wszystkich. Wywołało to oczywiście sporą frustrację części konsumentów. Wylewali oni swój żal w mediach społecznościowych. Jedna z internautek przyznała, że nie spała aby w sobotę rano pójść po prosecco. Nie udało jej się jednak zdobyć trunku – został wyprzedany w 7 minut.

źródło: Wprost

Tak żyją nieprzyzwoicie bogate dzieci rosyjskich oligarchów [ZOBACZ!]

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również