UDOSTĘPNIJ

Reklamy przestały być już tylko ogłupiającymi spotami, na których uśmiechnięte kobiety wyciągają z torebek proszki do prania w środku imprezy. W świecie marketingu widać nowy trend.

PKO BP postanowił udowodnić, że reklama banku nie musi być nudna i sztampowa. Nawiązali więc współpracę z youtuberem Martinem Stankiewiczem.

Stankiewicz ruszył na ulice polskich miast i zaczął pytać Polaków, kiedy ostatni raz powiedzieli swoim mamom „kocham cię”. Okazało się, że ankietowani już bardzo dawno tego nie mówili.

PKO zaprosiło więc ich wraz z mamami do kina. Przed seansem wyświetlono jednak film, na którym ww. ludzie mówią, że kochają swoje mamy. Reakcje matek były po prostu bezcenne.

A Wy kiedy ostatni raz powiedzieliście mamie, że ją kochacie?

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również