UDOSTĘPNIJ

Portal Wirtualnemedia.pl udostępnił wyniki oglądalności polskich telewizji z lipca 2015 roku. Z raportu wynika, że w przedziale wiekowym 16-49 telewizja osiągnęła średnią widownię na poziomie… 958 osób. To niemal 2,5-krotny spadek w stosunku do poprzedniego roku. 

Telewizja Republika miała być projektem niezależnym, medium obiektywnym i prężnie rozwijającym się. Jednakże, nadzieje na nową, bezstronną, pluralistyczną telewizję rozwiała stronniczość i mocne faworyzowanie konserwatywnej opozycji sejmowej.

Być może dlatego od lipca 2014 r. do tego samego miesiąca bieżącego roku, telewizja zamiast się rozwijać, straciła prawie 2,5 raza widzów w przedziale wiekowym 16-49. Z przeciętnej widowni na poziomie 2190 osób, zostało jedynie 958. Dla porównania, lider w zestawieniu, czyli TVN24, osiągnął wynik na poziomie 65046 osób.

Jeśli chodzi o średnią całościową widownię, w rankingu prowadzi TVP Info ze średnią widownią na poziomie 219 579. Oznacza to, że tę telewizję oglądają głównie ludzie starsi. Drugie miejsce na podium zajmuje TVN24 z wynikiem 196 314. Trzykrotnie mniejszą widownię ma Polsat News. Telewizja Republika zajmuje ostatnie miejsce z wynikiem 4 719 (rok temu 6 884). Drobny spadek zaliczył Polsat News, zaś TVN24 i TVP Info zanotowały lekkie wzrosty.

AMR – wskaźnik oglądalności – Average Minute Rating, to inaczej – Średnia Oglądalność Minutowa. SHR, to inaczej udział w widowni telewizyjnej.

republikaPełen ranking na stronie wirtualnemedia.pl

Polub Pikio.pl, by być na bieżąco:

 

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również