W Lidlu test na przeciwciała COVID-19. Chcą też sprzedawać test wykrywający zakażenie
Krajowe media obiegły informacje o testach na przeciwciała COVID-19, które w swojej ofercie od 15 marca będzie miała sieć sklepów Biedronka. Okazuje się, że w ślad za konkurentem podąża również sieć Lidl.
Przedstawiciele sklepów Lidl poinformowali o planach wprowadzenia do oferty testów na COVID-19. na pewno pojawią się testy pozwalające sprawdzić, czy mamy za sobą zakażenie, ale być może w sprzedaży pojawią się również takie, które wykrywają trwającą infekcję.
Lidl również planuje sprzedawać testy na przeciwciała COVID-19
– Wsłuchując się w potrzeby naszych klientów, również planujemy wprowadzić testy na COVID-19 do oferty Lidl Polska. Zapraszamy do śledzenia naszej oferty produktów na naszej stronie internetowej – przekazała w rozmowie z portalem money.pl Aleksandra Robaszkiewicz, odpowiedzialna za komunikację w firmie.
Krajowe media od rana donoszą o decyzji sieci Biedronka, która od 15 marca br. wprowadza do swojej oferty testy na przeciwciała COVID-19 firmy Primacovid. Testy mają być dostępne w cenie 49,99 zł, jednak jeden klient będzie mógł kupić jednorazowo maksymalnie 3 sztuki produktu.
– Misją Biedronki od początku istnienia jest umożliwianie kupującym dostępu do towarów, które są dla nich ważne i to zawsze w niskich cenach. Dotyczy ona nie tylko produktów spożywczych, ale i takich, które pozwolą na zaspokojenie ważnych potrzeb psychologicznych i zwiększenie bezpieczeństwa. Do nich należy z pewnością test Primacovid – oświadczył Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.
– Wprowadzamy go na rynek jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, także dlatego, że jako lider rynku jest to część naszej odpowiedzialności społecznej – dodał dyrektor handlowy Biedronki.
Test Primacovid to produkt renomowanej firmy szwajcarskiej PRIMA Lab, działającej z certyfikatami zgodnymi z normami ISO 9001:2015 i ISO 13485:2016. Proponowany przez sieć Biedronka test także otrzymał certyfikat CE.
Okazuje się, że Lidl nie tylko chce wprowadzić w swoich marketach produkt dostępny u konkurencji, czyli test serologiczny wykrywający przeciwciała po przechorowaniu COVID-19, ale również rozszerzyć ofertę o testy, które wykrywają obecność COVID-19 jeszcze w trakcie infekcji.
– Wprowadzimy je najszybciej, jak się da. Trudno powiedzieć, czy to tydzień czy dwa – przekazał anonimowo przedstawiciel sieci Lidl Polska w rozmowie z redakcją money.pl.
Dziennikarze dowiedzieli się również, że cena testów w Lidl ma być zbliżona do produktu oferowanego przez konkurencję. Co ciekawe, Lidl prowadzi już sprzedaż testów w swoich marketach u naszych zachodnich sąsiadów.
Artykuły polecane przez redakcję Pikio:
- Nieoczekiwana decyzja rządu. Ogłoszono nowe obostrzenia
- Indonezja: nie żyje 27 osób, 39 jest rannych. Szkolny autobus runął w przepaść
- Krzysztof Penderecki od roku czeka na pogrzeb. Wiemy, co jest przeszkodą w uroczystości
Źródło: Money