Reto - kim jest? Oczy, instagram, fryzura, soczewki, tatuaże, wiek, zdjęcia
Reto - oczy, Instagram, fryzura, bez soczewek, soczewki, tatuaże, wiek, płyty - są to informacje, których najczęściej wyszukują fani kontrowersyjnego muzyka. Kim jest Reto? To jeden z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia, który podbił scenę rapową swoimi przebojami. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje na jego temat.
Kim jest Reto?
Reto to jeden z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia. Tak naprawdę nazywa się Igor Bugajczyk i jest związany z wytwórnią NewBadLabel. Początkowo jego charakterystyczny wizerunek budził kontrowersje, ale wkrótce okazało się, że został zaakceptowany przez środowisko hip-hopowe i zdobył rzeszę fanów. Raper współpracował między innymi z takimi gwiazdami jak Quebonafide.
Pierwszy mixtape o tytule "MOONLIGHT" w wytwórni OV Rec wypuścił w 2014 roku, a w 2015 roku do sieci trafił utwór Minotaur, który zapowiadał jego mixtape DAMN. Został on bardzo ciepło przyjęty przez słuchaczy i otworzył artyście z podwarszawskiego Piastowa drogę do poważnej kariery. Najwięcej słuchaczy poznało jednak Reto za pośrednictwem utworu "Bossman", który bił rekordy popularności na YouTube. Wtedy raper działał już w nowej wytwórni NewBadLabel.
Wielu słuchaczy poznało Reto dzięki występowi w akcji Popkillera "Młode Wilki 2017". Nie bez znaczenia była również współpraca z raperem Quebonafide przy okazji utworu "Half Dead", który również stał się hitem wśród polskich słuchaczy rapu. Dziś Reto jest jednym z najpopularniejszych raperów i to on może promować mniej znanych artystów. W swoich tekstach stawia na mocną braggę oraz dwuznaczności.
Ile lat ma Reto? Wiek Reto
Reto urodził się w 1995 roku w Piastowie. Oznacza to, że ma w tym momencie prawie 24 lata. Jako, iż obecnie na rynku rapowym prym wiodą młodzi raperzy, jego wiek nie jest specjalnie wyróżniający na tle konkurentów. Mimo wszystko trzeba podkreślić, że sukces jaki osiągnął w młodym wieku jest imponujący.
Kiedy Reto ma urodziny? 23 kwietnia.
Wzrost Reto
Reto nie należy ani do najwyższych, ani do najniższych raperów w branży. Muzyk ma około 180 cm wzrostu. Nie należy do królów muskulatury, dlatego jego waga jest dość niska.
Reto oczy. Czy Reto nie ma oka? Co Reto ma z okiem?
Jednym ze znaków rozpoznawalnych Reto są jego... oczy. Fani przez długi czas spekulowali na temat tego czy raper miał wypadek, w wyniku którego stracił oko. Artysta niejako podsycał plotki nosząc na jednym albo na obu oczach charakterystyczne soczewki.
Fani pytają: jak Reto stracił oko? Okazuje się jednak, że raper wcale nie stracił oka, a z jego wzrokiem jest wszystko w porządku. Artysta po prostu uznał, że charakterystyczne soczewki będą jego znakiem rozpoznawalnym i pozwolą mu wykreować swój mroczny wizerunek.
W sieci można jednak znaleźć plotki na temat rzekomego wypadku artysty. Nie mają one jednak nic wspólnego z prawdą.
Reto Instagram
Jak przystało na rapera nowego pokolenia, Reto posiada Instagram. Jest aktywny w mediach społecznościowych, a w szczególności na Instagramie, gdzie zgromadził już prawie 340 000 obserwatorów.
Raper publikuje na swoim Instagramie zdjęcia oraz filmy ze swoich koncertów, wakacji, życia prywatnego, jak również fotografie, które promują jego muzykę i odzież. Obserwując jego profil można być pewny, że będzie się na bieżąco ze wszystkimi nowościami dotyczącymi jego twórczości.
Reto soczewki, okulary
Soczewki są znakiem charakterystycznym Reto. Wbrew krążącym w sieci plotkom, artysta wcale nie stracił oka i nie musi ich używać. Robi to jednak, gdyż soczewki są dla niego elementem mrocznego, kontrowersyjnego oraz oryginalnego wizerunku.
Gdzie można kupić soczewki Reto? Soczewki, które nosi raper można nabyć w internecie oraz w sklepach stacjonarnych. Tego typu kolorowe soczewki są coraz bardziej popularne i bez problemu można znaleźć je w sieci. Warto jednak pamiętać, by ze względów bezpieczeństwa kupować takie towary w sprawdzonych miejscach.
Raper często nosi również okulary przeciwsłoneczne, które również są elementem wizerunku. Artysta nie potrzebuje ich ze względów zdrowotnych.
Reto bez soczewek
Reto rzadko występuje bez soczewek, dlatego w sieci niełatwo znaleźć fotografie rapera, na których widać artystę z jego naturalnymi, odsłoniętymi oczami. Jak widać na załączonym poniżej zdjęciach, soczewki są jedynie rekwizytem i elementem wizerunku artysty, który nie musi ich nosić ze względów zdrowotnych.
Na poniższych fotografiach widać naturalny kolor oczu rapera, którego nie przysłaniają noszone zazwyczaj mroczne soczewki będące znakiem rozpoznawczym popularnego artysty.
Czy Reto ma dziewczynę?
Internauci, a przede wszystkim internautki, są bardzo zainteresowane odpowiedzią na pytanie: czy Reto ma dziewczynę? Fanki rapera chcą wiedzieć czy jest wolny, czy któraś z pań "złapała go już w sidła".
Wszystko wskazuje na to, że raper nie ma dziewczyny, aczkolwiek ma na koncie relacje miłosne, które różnie wspomina. To dobra wiadomość dla fanek, które są zainteresowane swoim idolem.
Reto fryzury
Reto eksperymentuje ze swoimi fryzurami, co i raz pokazując się w nowej odsłonie. Widać, że wizyty u fryzjera nie są dla niego katorgą, ponieważ nieustannie dokonuje korekty swoich włosów.
Raper jest dość odważny w doborze fryzur, często sięgając po dość mało popularne stylizacje wśród dość konserwatywnej, hip-hopowej publiki. Nie są mu obce podgalane boki, przedziałki, fantazyjne grzywki oraz nawet farbowanie włosów.
Reto tatuaże
Reto ma tatuaże. Należy do tych raperów, dla których tatuaże są elementem wizerunku. Artysta posiada tatuaże na ramieniu, co nie jest zbyt oryginalnym wyborem w branży hip hopowej.
Muzyk poszedł jednak krok dalej i postanowił wykonać sobie tatuaż na... twarzy. To dość odważna decyzja, aczkolwiek artysta nie należy do osób, które stawiają na "bezpieczny" wizerunek. Trudno wyobrazić sobie, że tatuaż będzie mu przeszkadzał w wykonywaniu pracy. Raczej nie pasowałby do pracy w garniturze za biurkiem. Póki co mu to nie grozi, ponieważ jego kariera rozkwita.
Reto DAMN
Mixtape DAMN był debiutem Reto w wytwórni NewBadLabel. Właściciele oczekiwali od rapera konkretnego materiału, który nie tylko wypromuje wytwórnię, ale pozwoli zarobić obu stronom. Nie mylili się w swojej inwestycji.
Mixtape DAMN, czyli debiut rapera w NewBadLabel, okazał się sukcesem, który przerósł oczekiwania wszystkich zainteresowanych karierą młodego rapera.
Mixtape DAMN pozwolił artyście dotrzeć do milionów słuchaczy i tym samym wejść do 1 ligi polskiego hip hopu.
DAMN było promowane przez takie hity jak Bossman czy Minotaur, które osiągały rekordy popularności na YouTube.
Reto Bossman
Utwór Bossman rapera Reto otworzył mu drogę do wielkiej kariery oraz rozpoznawalności. Hitowy przebój wraz z czarno-białym, klimatycznym teledyskiem był dla niego bramą do zdobycia rzeszy fanów.
Utwór został odsłuchany prawie 40 milionów razy i był kamieniem milowym w muzycznej drodze artysty. Hit skutecznie promował mixtape DAMN, który został wydany przez wytwórnię NewBadLabel. Był to klip inaugurujący działalność Reto w nowej wytwórni. Debiut okazał się spektakularnym sukcesem artysty.
Reto Minotaur
Minotaur to jeden z największych przebojów Reto, który zdobył prawie 9 milionów wyświetleń na YouTube. Nie jest to może spektakularny wynik, jeśli porówna się go z innymi utworami rapera, ale warto podkreślić, że do piosenki nie był realizowany żaden teledysk.
Nie od dziś wiadomo, że utwory, które mają nagrane teledyski, są odtwarzane wielokrotnie więcej razy, dlatego wynik Minotaura jest bardzo imponujący. Hitowy przebój artysty był singlem promującym jego mixtape "DAMN", który był znakomicie przyjęty przez fanów muzyka.
Reto Half Dead
Half Dead był utworem rapera Quebonafide, w którym gościnnie pojawił się Reto. Dla młodego artysty z Piastowa była to okazja do wypromowania się przy Quebonafide, który już wtedy był naznaczany na prawdziwą gwiazdę polskiego hip hopu.
Nie mogło być inaczej i duet stworzył prawdziwy hit, który miesiącami nie znikał z głośników słuchaczy polskiego rapu. Wynik jaki osiągnął na Youtube jest po prostu powalający. Przebój został odsłuchany ponad 70 milionów razy i był niesamowitą promocją dla artysty z podwarszawskiego Piastowa. Utwór został wyprodukowany przez High Tower.
Reto Sorry Dolores
Sorry Dolores to kolejny hit duetu Reto oraz Quebonafide, który szturmem podbił serca fanów obu raperów. Do wpadającego w ucho materiału został zrealizowany klimatyczny teledysk, który również bardzo przypadł do gustu słuchaczom.
Tak samo jak utwór Half Dead, "Sorry Dolores" natychmiastowo zdobył wielką popularność skutecznie promującym album BOA. Hit zdobył prawie 35 milionów wyświetleń na YouTube i spowodował, że fani zaczęli domagać się większej ilości wspólnych produkcji Reto oraz Quebonafide. Utwór został wyprodukowany przez Sergiusza.
Reto BOA
BOA to ostatni album Reto, który osiągnął największą popularność i sukces komercyjny. Raper stworzył go już jako jeden z najbardziej popularnych muzyków na scenie hip-hopowej, dlatego nie dziwił fakt, iż krążek wylądował na pierwszym miejscu na OLIS-ie.
BOA to drugi album studyjny 24-letniego rapera, który miał swoją premierę pod koniec czerwca 2018 roku. Zawierał 15 tracków, które zdobyły bardzo pozytywne recenzje.
Najbardziej popularnymi singlami, które promowały płytę BOA były "UA", "Sorry Dolores" oraz "RS7". Swoim krążkiem artysta wysoko postawił sobie poprzeczkę na kolejne projekty.
Reto UA
UA to jeden z największych hitów Reto. Raper może się pochwalić tym, że w 9 miesięcy udało mu się zdobyć aż 50 milionów odsłuchać jego przeboju. Hit wyprodukowany przez SecretRank był oficjalnym teledyskiem promującym płytę BOA. Warto podkreślić, że krążek rapera dotarł na 1 miejsce na OLIS-ie.
Hit UA naturalnie został wypuszczony na oficjalnym kanale wytwórni NewBadLabel i jest jednym z największych przebojów w dorobku artysty. Został doskonale przyjęty przez słuchaczy, o czym świadczy współczynnik pozytywnych do negatywnych ocen w serwisie YouTube.
Reto RS7
Kolejnym przebojem Reto jest utwór RS7, do którego również został nakręcony oficjalny teledysk promujący album BOA. Jest to bardzo energiczny utwór, do którego dołączony został robiący wrażenie klip. Widzimy na nim luksusowy, szybki samochód Audi RS7, który występuje naturalnie w tekście samego utworu.
Piosenka została bardzo ciepło przyjęta przez fanów rapera, a na Youtube zdobyła prawie 25 milionów odtworzeń, co jest znakomitym wynikiem jak na polskie warunki.