Squid
Pexles/katriengrevendonck
Mateusz Sidorek - 26 Lutego 2020

SQUID dostarczy najlepsze newsy. Bajecznie proste rozwiązanie

Jedna z największych marek na globalnym rynku, Huawei, potwierdziła, że SQUID będzie dostarczał usługi newsowe na ich urządzenia. Usługi lidera branży media-tech będą dostępne dla użytkowników smartfonów chińskiego brandu w całej Europie. Już dzisiaj aplikację można pobrać z Huawei AppGallery. Celem jest umożliwienie łatwego dostępu do wiarygodnych informacji.

Od dzisiaj wszyscy użytkownicy smartfonów chińskiej marki Huawei mogą korzystać z usługi newsowej, dostarczanej przez SQUID. Aplikacja skierowana jest głównie do Milenialsów, aby ułatwić im dostęp do spersonalizowanych i - przede wszystkim - wiarygodnych informacji. Przedstawiciele lidera branży media-tech nie ukrywają swojego podekscytowania.

SQUID to jedna z firm, która próbuje użytkownikom odnaleźć się w dzisiejszym zalewie informacji. Nic dziwnego, że rozpoczęła współpracę z marką smartfonów. Większość z nas na co dzień korzysta z telefonów, szukając aktualnych i wiarygodnych newsów. Od dzisiaj użytkownicy Huawei w całej Europie będą mogli skorzystać z tej aplikacji i spersonalizować wyświetlany kontent.

SQUID i Huawei nawiązują współpracę

Od teraz SQUID będzie gromadził informacje od różnych wydawców i dostarczał je użytkownikom smartfonów marki Huawei. Szwedzka firma kieruje swoje usługi jest głównie do Milenialsów, którzy na pewno będą chcieli spersonalizować wyświetlające się newsy. Liderowi branży media-tech zależy na tym, aby treść, do której dostęp będą mieli młodzi ludzie, pochodziła z wiarygodnych źródeł i odpowiadała ich wymaganiom. Dzięki współpracy z chińskim potentatem, jakim jest marka Huawei, ich aplikacja będzie mogła trafić do milionów użytkowników.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że Huawei wybrał nas jako partnera dostarczającego kontent newsowy do smartfonów marki Huawei. Naszym celem jest inspirowanie młodych ludzi to czytania wysokiej jakości kontentu, jednocześnie umożliwiamy wydawcom zaangażowanym w ten projekt zwiększanie ruchu mobilnego oraz dywersyfikowanie przychodów reklamowych - mówi Johan Othelius, CEO i założyciel aplikacji SQUID.

Aplikacja SQUID jest już dostępna dla użytkowników ze wszystkich europejskich krajów. Dostarczany przez nich kontent można wyświetlić w wielu wersjach językowych. Produkt szwedzkiej firmy ma dostarczać Milenialsom informacje ze sprawdzonych i wiarygodnych źródeł, dzięki czemu młodzi użytkownicy nie będą narażeni na fake newsy. Usługi lidera branży media-tech są dostępne w Huawei Browser oraz Huawei Assistant.

źródło: materiały prasowe

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News