Zmiana się nie udała, nagość powraca do Playboya. Nowa okładka jest cudowna (FOTO)

Zmiana się nie udała, nagość powraca do Playboya. Nowa okładka jest cudowna (FOTO)

Amerykańskie wydanie magazynu "Playboy" zrezygnowało z pokazywania nagości chcąc skupić się na lifestyle'u. Dziś władze przyznają, że był to błąd i powracają do tradycji. Rozpoczynają od nowej okładki, która zdobyła uznanie na całym świecie. 

Amerykańskie wydanie Playboya miało zapoczątkować falę zmian w magazynie na całym świecie. Polska redakcja nie wprowadziła zmian i najprawdopodobniej wyszło to jej na dobre. Amerykanie przyznają, że popełnili błąd. Playboy zbyt mocno kojarzył się z nagością, by można było płynnie przejść do nowej formuły bez drastycznych strat.

Cooper Hefner, syn Hugh Hefnera, a zarazem dyrektor kreatywny w Playboyu zapowiedział powrót do korzeni. Ma się jednak zmienić styl pokazywania nagości.

- Będę pierwszym, który przyzna, że sposób w jaki magazyn przedstawiał nagość był nie na czasie, ale rezygnowanie z niego w pełni było błędem. Nagość nigdy nie była problemem, ponieważ nagość jako taka nie jest problemem. Dziś wracamy do naszej tożsamości i tego kim jesteśmy - poinformował Cooper.

Amerykański Playboy zrezygnował z nagości w 2016 roku, gdyż uznał, że lifestylowy magazyn publikujący zdjęcia nagich kobiet jest passé, ponieważ pornografia przeniosła się do internetu. Mimo wszystko warto zaznaczyć, że sprzedaż Playboya w USA i tak gwałtownie spada. W 1975 sprzedano 5,6 miliona egzemplarzy, zaś w 2016 roku jedynie 800 000.

Następny artykuł
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na: Google News