To miała być niewinna reklama. Linie lotnicze rozpętały piekło

To miała być niewinna reklama. Linie lotnicze rozpętały piekło

W sieci zawrzało po tym, jak holenderskie linie lotnicze opublikowały jedno zdjęcie na swoim twitterowym koncie. Pojawiły się glosy krytyki, ale także poparcia dla firmy. Temat szybko podłapały media.

Z okazji parady równości, która odbyła się niedawno w Amsterdamie, Holenderskie linie lotnicze KLM opublikowały, popierające wydarzenie zdjęcie. Widać na nim trzy pary pasów bezpieczeństwa, które są pokolorowane w barwy tęczy. Hasło dołączone do obrazka brzmi "Nie ważne z kim klikasz (tłum. dopasujesz się) Wesołego #PrideAmsterdam". Po tej publikacji, na Twitterze KLM rozpętało się prawdziwe piekło. Pasy na zdjęciu ułożone są w taki sposób, że tylko jedną parę da się zapiąć. Reszta złożona jest z dwóch takich samych części. Internauci zauważyli to natychmiastowo. - "Nie chcę umierać!", "KLM dzięki za pokazanie, że homoseksualizm to absurd!", "No właśnie - tylko JEDNA kombinacja działa!", "To największa porażka marketingowa!" - komentowali twitterowicze. Niektóre media, które podjęły temat kampanii holenderskiego przedsiębiorstwa stwierdziły, że nie udała się, a jej efekt jest odwrotny od zamierzonego. Pomimo to, znaleźli się i ludzie, którym bardzo się spodobała. Swoje zdanie wyrazili pod postem. "Proszę, zignorujcie głosy hejterów. Świetna reklama, dobra robota!", "Kocham tę reklamę! Jest świetna!", "Dziękuję Wam za Wasza odwagę!" - napisali. ZOBACZ TAKŻE https://www.youtube.com/watch?v=1CuF_GBTFOQ źródło: wp.pl

Następny artykuł Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na: Google News