W sieci krąży nietypowa grafika, która skierowana jest do Niemców. To oryginalna forma reklamy wakacji w naszym kraju, które promowane są jako tanie, ale nie tylko. Ucieszeni mają być zwłaszcza ci Niemcy, którzy są przeciw przyjmowaniu muzułmańskich uchodźców.

Z grafiki, na której dominuje biel i czerwień, dowiadujemy się, że wakacje w Polsce są bardzo tanie. Jak podają autorzy obrazka, piwo kosztuje tutaj 1,5 euro, a kotlet 5 euro. Najwięcej uwagi wzbudza jednak trzecie hasło, umieszczone poniżej cennika.

To jest bowiem dopełnieniem wyżej wymienionych cen za odpowiednie produkty. Jak głosi tekst – „żadnych chust na głowach: bezcenne”. Jest to oczywiście odniesienie do hidżabów i burek, w jakich przybywają imigrantki do Niemiec.

Reklama już wzbudziła niesamowitą euforię wśród polskich zwolenników prawicy. Ci chwalą się, że po raz kolejny „Zachód dostrzegł, że Polska jest wolna od imigrantów i bezpieczniejsza”. Wątpliwości wzbudza jednak sama reklama, która, choć po jest po niemiecku, mogła być stworzona przez Polaków i rozpowszechniona w sieci, jako niemiecki produkt. Świadczy o tym chociażby błąd w zapisie słowa „Kopftuecher”, które zapisuje się „Kopftücher”.

...

Zobacz również

źródło: twitter.com/cezarygmyz