Koszmarny efekt dopalaczy. Nastolatek zachowuje się jak w filmie Egzorcysta (18+ video)

Koszmarny efekt dopalaczy. Nastolatek zachowuje się jak w filmie Egzorcysta (18+ video)

Do sieci trafiło nagranie, na którym widać jak nastoletni chłopak tarza się po ziemi i krzyczy po zażyciu dopalaczy. To konsekwencje ostatniego wzrostu obecności tego typu narkotyków wśród młodzieży w Starachowicach. 

Od dłuższego czasu władze w Starachowicach (woj. świętokrzyskie), borykają się z poważnym problemem tj. coraz częściej i łatwiej tamtejsza młodzież sięga po dopalacze. Handel zakazanymi i niebezpiecznymi dla zdrowia substancjami kwitnie w najlepsze pod wszystkimi szkołami w mieście.

Do sieci wrzucono kilka dni temu nagranie, na którym nastoletni chłopiec tarza się po ziemi i krzyczy wydając niezrozumiałe odgłosy.

Jak się później okazało, nastolatek zażył jeden ze specyfików, które są rozprowadzane wśród starachowickiej młodzieży.

Problem jest na tyle ogromny, że władze miasta  z prezydentem Markiem Materkiem spotkały się w trybie pilnym ze służbami i instytucjami odpowiedzialnymi za walkę z handlem dopalaczami w Starachowicach.

Film można obejrzeć również pod tym linkiem. Polub fanpage pluralistycznego, bezstronnego portalu:
bh Następny artykuł