Tysiące Polaków używają popularnego szamponu. Nikt nie wie, że producent ukrywa straszną prawdę

Tysiące Polaków używają popularnego szamponu. Nikt nie wie, że producent ukrywa straszną prawdę Źródło: pixabay

Szampon, z którego korzysta większość Polaków kryje w sobie straszną tajemnicę. Wiadomość dotycząca tego produktu jest odrażająca - poznając prawdę, mało kto będzie chciał po niego sięgnąć.

Szampon to produkt, który używany jest w zasadzie przez wszystkich. Pielęgnacja włosów nie kończy się na używaniu produktów do mycia, oprócz nich na sklepowych półkach można bowiem znaleźć szeroki wybór innych kosmetyków, z których najpopularniejsze są odżywki do włosów, maski czy produkty do stylizacji.

Ulubiony szampon większości Polaków 

Przeprowadzone w tym roku badania rynku konsumenckiego "Ulubiona Marka Polaków" wykazały, że szampon, po który najczęściej sięgają Polacy, to Head & Shoulders. Produkt, który obiecuje, że łupież zniknie po regularnym stosowaniu, zyskał szerokie uznanie - kobiety i mężczyźni w kraju wybierają go i kupują na potęgę. Niestety, nie zdają sobie sprawy z tego, co ukrywa przed nimi producent. 

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Szampon marki Head & Shoulders, a w zasadzie jego opakowanie, w całości wykonane jest z plastiku. Wzbudza to ogromne kontrowersje wśród konsumentów, którzy nie chcą przyczyniać się do nadprodukcji tego nieekologicznego tworzywa. Czują się oszukani przez producentów, którzy skrywali przed nimi odrażającą prawdę o produkcji z wykorzystaniem ogromnych pokładów plastiku. Marka wychodzi więc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i proponuje im wspólną walkę o mniejsze zanieczyszczenie planety. 

Procter & Gamble jest liderem na rynku kosmetyków, a ich szampon Head & Shoulders dostępny jest na całym świecie. Właściciele marki zdali sobie sprawę, że skoro są najważniejszą firmą na rynku, zmuszeni są podjąć pewne kroki, by zmniejszać produkcję plastiku. I udało im się znaleźć rozwiązanie. Szampon będzie od teraz umieszczany w butelkach z plastiku, który został już wcześniej wyprodukowany, a obecnie zanieczyszcza środowisko, na przykład leżąc na plażach czy pływając w oceanach. 

Dzisiaj grzeje: 1. Na pogrzeb Anny Jantar przyszło aż 40 tysięcy Polaków. To, jak wygląda jej grób dziś jest nie do uwierzenia
2. Kiedy strażacy odkopali 9-letnią dziewczynkę, już nie żyła. Ale to, co znaleźli pod jej ciałem, ścisnęło ich za gardło

- Ekologiczna butelka nie jest próbą ratowania się przed rosnącymi udziałami marek stricte ekologicznych. Mimo widocznego trendu eko, ich produkty pozostają wciąż niszowe. Nasza akcja jest natomiast wyrazem odpowiedzialności za środowisko i ma funkcję edukacyjną - podkreśla wiceprezes P&G. 

Najlepsze newsy dnia:

  1. Lidl w sobotę przeżyje szturm. Sieciówka rzuci prawdziwy HIT
  2. Na weselu sześciu policjantów otoczyło nagle pana młodego. Goście nie mogli uwierzyć w to, co się stało później
  3. Pod domem Jarosława Kaczyńskiego pilnie interweniowała policja. Nieznany mężczyzna miał w głowie nóż
  4. Wyciągnęła dziecko z wózka, wysoko uniosła i rzuciła o asfalt. Ale dopiero potem zrobiła najgorszą rzecz
  5. Twój pies dziwnie się zachowuje, ale nie wiesz o co mu chodzi? Oto 12 rzeczy, które musisz wiedzieć, żeby go zrozumieć

źródło: innpoland

Następny artykuł