Lepiej zasłońcie dzieciom oczy. Kontrowersyjna reklama o Świętym Mikołaju doprowadzi je do łez

Lepiej zasłońcie dzieciom oczy. Kontrowersyjna reklama o Świętym Mikołaju doprowadzi je do łez Źródło: unsplash.com/Srikanta H. U

Święty Mikołaj stał się bohaterem kontrowersyjnej reklamy, którą opublikowała duża sieć sklepów. Szokujące plakaty łatwo mogą dostrzec dzieci, które w tak dosadny i bolesny sposób dowiedzą się, że to jednak rodzice kupują i chowają prezenty pod choinką.

Święty Mikołaj to ułuda - wielu dzieciom święta Bożego Narodzenia w tym roku upłyną na przykrościach i złości wyładowywanej na rodzicach. Wszystko za sprawą mocno bezpośredniej i kontrowersyjnej reklamy sklepów Netto.

Dzieci dowiedzą się z plakatów, że Święty Mikołaj nie istnieje

Znana polska sieć sklepów uderzyła w uczucia najmłodszych - osoby, które już widziały tę reklamę, są zbulwersowane. Prawda o Świętym Mikołaju powinna być przekazywana maluchom w odpowiednim momencie i w przystępny sposób przez rodziców. Każda pociecha jest inna i inaczej zaakceptuje ten fakt. Jedna przyswoi wiadomość ze zrozumieniem, inna będzie natomiast płakała po nocach i oskarżała rodziców o kłamstwo.

Sieć sklepów Netto, znana z żółtego logo z koszykiem w psim pysku, powoduje, że dzieci przeżywają horror. Świąteczna kampania reklamowa sieci odbywa się pod hasłem "Święty Mikołaj nie istnieje". Wizerunki magicznej postaci i marketingowe hasła są łatwo dostępne dla każdego - od kilku tygodni można się na nie natknąć nawet na przystankach komunikacji miejskiej.

Okazuje się, że kontrowersyjna reklama to część większej kampanii

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Z plakatów można dowiedzieć się, że "Święty Mikołaj nie istnieje, ale nie martw się, nasze ceny są bardzo prawdziwe". Rodzice dzieci, którzy natknęli się na reklamę, nie kryją swojego zdenerwowania. Masowo piszą na portalach społecznościowych swoje pretensje i argumentują, dlaczego tegoroczna kampania to zdecydowanie zły pomysł. Sami dorośli pamiętają, jak przyjęli fakt o nieistnieniu Świętego Mikołaja i że nie było to miłe przeżycie.

Dzisiaj grzeje: 1. Z OSTATNIEJ CHWILI: Nie żyje słynny aktor. Tragiczny wypadek, miał 35 lat
2. Media obiegły wiadomości o nagłej śmierci. Nie żyje uwielbiany dziennikarz, miał zaledwie 51 lat

Jak się okazuje, firma nie ma zamiaru milczeć. Udało się uzyskać informacje, że kampania o Świętym Mikołaju jest częścią jeszcze innej - to fragment strategii komunikacyjnej "Zdrowy rozsądek. Każdego dnia". Netto pracuje nad jej wdrażaniem już od dobrych kilku miesięcy i ma to mieć charakter etapowy. Dlatego można spotkać się z hasłami takimi jak: "Święty Mikołaj nie istnieje… bez prezentów. Dlatego wie, gdzie je znaleźć w niskich cenach" i "Święty Mikołaj nie istnieje… jeśli się nie pośpieszy. Prezenty szybko i łatwo kupi u nas". Wielu rodziców nie może zrozumieć, jak można w taki sposób odbierać dzieciom radość ze zbliżających się świąt.

Najlepsze newsy dnia:

  1. Dagmara z "Królowych Życia" zostanie gwiazdą "Rancza"? Jednym zdjęciem zelektryzowała fanów
  2. Syn Katarzyny Dowbor jest zaniepokojony. Chodzi o jego małe córki
  3. Największy gwiazdor "Tańca z gwiazdami" zostanie tatą! Radosną nowinę przekazał wzruszającym zdjęciem
  4. Minął już rok od śmierci Ireny Dziedzic. Dlaczego o jej odejściu dowiedzieliśmy się po czasie?
  5. Emerytura jeszcze WCZEŚNIEJ! Przejdziesz na nią przed 60. urodzinami

Źródło: Super Express

Następny artykuł