Rossmann jest od lat jedną z najbardziej popularnych sieci drogerii w Polsce, ale także innych krajach europejskich. Co ciekawe, firma z roku na rok zwiększa swoje udziały na rynku, otwierając kolejne sklepy oraz nawiązując współpracę z nowymi markami. Zeszłoroczne osiągnięcie giganta całkowicie zdeklasowało konkurencję.

Rossmann bardzo często proponuje klientom kolejne promocje, które są najczęściej wieńczone doskonałym wynikiem sprzedażowym sieci. Szczególną furorę wśród konsumentów zrobiła tym roku, ale także w latach minionych, zniżka -49%, czy nawet -55% na kosmetyki do makijażu. Internauci obserwowali na portalach społecznościowych zdjęcia, na których zobaczyć mogli całkowicie „wyczyszczone” półki lub osobliwe starcia o zdobycie najlepszego produktu.

Zgodnie z regulaminem, osoby posiadające kartę klubowicza mogły skorzystać z tej robiącej wrażenie promocji przy zakupie minimum trzech produktów. Ze zniżek można było skorzystać trzykrotnie, co najczęściej rzeczywiście się działo.

Jak zniżki w sklepach Rossmann wpłynęły na rynkową sytuację sieci?

Jako że marketing firmy zdecydowanie zdał egzamin, po raz kolejny powiększyła ona swoje rynkowe wpływy. W 2017 r. obroty sieci Rossmann wzrosły o 6,8 proc., osiągając poziom ponad 9 mld euro. Tym samym gigant zdeklasował konkurencję, szczególnie na terenie naszego kraju, czym zrobił ogromne wrażenie na swych klientach.

W całej Europie w 2018 roku powstanie więc kolejne 230 drogerii. Na chwilę obecną polscy klienci mogą korzystać z 1200 sklepów, a liczba ta powiększy się o ok. 60 do 80. Chociaż bowiem otwarte zostanie nawet 100 salonów, najmniej rentowne na dany moment zostaną po prostu zamknięte, co ustanowi wymienioną powyżej średnią. Sieć otworzyła się dla klientów już w 460 miastach na terenie naszego kraju, a liczba ta będzie zapewne systematycznie rosła.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

15 zabawek z twojego dzieciństwa, które dziś są warte WIELKIE pieniądze

Rossmann wyprzedził wszystkich konkurentów w branży

Co zadziwiające, procentowo Rossmann całkowicie zmiażdżył konkurencję. Gigant ma już 29,9 proc. udziału w polskim rynku drogeryjnym, czym deklasuje inne sieci specjalizujące się w sprzedaży środków higienicznych oraz kosmetycznych.

Jak twierdzą eksperci, głównym czynnikiem, który niezmiennie przyciąga do Rossmanna coraz większe liczby klientów, są proponowane przez sklep ogromne promocje. Warto zaznaczyć, że na posiadaczy karty klubowicza zniżki czekają przez cały czas, obejmując co jakiś czas inne grupy produktów popularnych producentów. Właścicieli sieci nie zawiedli więc także spece od marketingu, którzy w bardzo skuteczny sposób promują kolejne akcje proponowane przez sklepy dużym grupom konsumentów.

Kliknij po więcej, na pewno cię zaciekawi

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Wielkie zmiany w popularnym polskim banku! Starsze osoby będą mocno zdziwione
  2. Małgorzata Rozenek dzieci: Jej dwóch synów wyrasta na prawdziwych przystojniaków
  3. W popularnym produkcie dla dzieci z Biedronki znaleziono… robaki! Rodzice są przerażeni
  4. Myślisz, że znasz i rozumiesz swojego psa? Rozwiąż QUIZ i sprawdź, jak bardzo się mylisz
  5. Produkt z Biedronki zmorą rodziców! „To nieodpowiednie dla dzieci”

Robisz zakupy w sieci Rossmann?

Loading ... Loading ...

Co nam dało 500 plus? 8 zaskakujących efektów

Zobacz również