Rossmann rozgniewał klientów. Drogeria w ostatnim czasie podbijała rynek gigantycznymi promocjami. Początkowo klienci, a w szczególności klientki były zachwycone. Później jednak narosły liczne kontrowersje. Teraz sieć jest głęboko krytykowana przez internautów. Gigant musi mieć się na baczności, bowiem dyskonty Lidl i Biedronka stale poszerzają oferty tanich kosmetyków.

Rossmann to drogeria, która robi prawdziwą furorę na rabatach i mega promocjach. Szczególnie październikowe -55% na najpopularniejsze produkty sieci spotkały się z duża aprobatą klientów. Wielu z nich teraz jednak uważa, że dało się nabić w butelkę.

Drogeria bardzo stawia na reklamę w internecie. Szczególnie w mediach społecznościowych. Również mocno promuje się za pośrednictwem aplikacji.

Rossmann. Gniew klientów

Dużo klientów pod wpływem reklamy zdecydowało się na większe zakupy w sieci Rossmann. Ludzie bali się, że inni wykupią towar i przez to nie skorzystają z okazji. Teraz żałują.

Wiele osób jest rozczarowanych jakością zakupionych kosmetyków. Czemu dają wyraz za pośrednictwem komentarzy w internecie. Są również rozdrażnieni, że że z ich portfeli „wyparowało” sporo pieniędzy. Część z nich doszła do wniosku, że promocje w drogerii wcale nie były tak wielka okazją, jakby się to mogło wydawać.

– Już dawno znudziły mi się te „promocje” w Rossmannie. Zawyżają ceny a potem wciskają rabat. Zawsze było tak, że kupowałam jeden kosmetyk, który lubiłam i kupowałam na siłę kilka innych bo przecież „promocja„, a potem i tak leżały w kosmetyczce bo były słabe – napisała internautka.

– Lepiej bym wyszła na tym jakbym kupiła jeden kosmetyk poza promocją. Zresztą Rossmannie nie ma dobrych kosmetyków, prawie sama komercha na poziomie Nivea, dobrej kolorówki też tam nie ma, zerkam tylko co nowego w szafie Wibo i Lovly – dodała.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Nabici w butelkę? Tak można się rozczarować, kupując w sieci

Rossmann rozczarował wiele osób. Takich komentarzy jest znacznie więcej. Wniosek jest taki, że nie wszystko złoto co się świeci. Ludzie powinni się nauczyć, by nie reagować dziką gorączką na słowo „promocja” i nie wpadać w szał nieprzemyślanych zakupów.

Drogeria nadal ma jednak spore grono wiernych fanów. Fanów którzy uważają, że ceny w sieci rzeczywiście są niskie. Zdania jak widać są podzielone. Jak to w życiu jednak bywa. Lepiej polegać na własnym rozsądku, a nie na opinii innych. W sprawach urodowych tak to już bywa, że to kwestia gustu. Ergo dla jednych Rossmann będzie hitem, a dla drugich kitem.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. To koniec Familiady ze Strasburgerem? Gwiazdor naraził się władzom TVP
  2. Michał Wiśniewski wygląda strasznie! Fani nie mogli uwierzyć
  3. Edyta Górniak zszokowała widzów DDTVN. Są na nią wściekli

Najbardziej gorszące sceny z Biedronki, Lidla i innych polskich sklepów

Zobacz również

Absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Pierwsze medialne doświadczenia zdobywałam w regionalnych oddziałach Telewizji Polskiej. Redaktor newsów i kierownik zmiany newsroomu portalu Pikio.pl.

Link do profilu na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/sylwia-banachewicz-3a5463136/