Lewandowski wchodzi pod strzechy. Piłkarz zarobi na pomyśle ogromną fortunę

Lewandowski wchodzi pod strzechy. Piłkarz zarobi na pomyśle ogromną fortunę Źródło: youtube.com/Fifa Shoty

Robert Lewandowski będzie zarabiał nie tylko dzięki swojej grze na boisku czy otrzymując gaże za występy w reklamach, ale również dzięki dochodom generowanym przez jego własną markę? Słynny piłkarz poszedł w ślady swojej żony - na sklepowych półkach już możemy kupić jego najnowszy produkt.

Robert Lewandowski niedługo zagości w każdym polskim domu. Wprowadził na rynek produkt, którego miliony Polaków używają codziennie. Niebywałe, ile sobie za niego liczy.

Robert Lewandowski wszedł na rynek z impetem z bardzo popularnym produktem

Nie da się ukryć, że polski napastnik i wyśmienity strzelec, Robert Lewandowski, ma nosa do interesów. Najpierw jego żona stworzyła swoją markę Food by Ann, pod szyldem której sprzedaje zdrową żywność i suplementy, a teraz on sam postanowił dotrzymać jej kroku. Niektórzy porównują jego decyzję do tych, które podjęli Christano Ronaldo lub Michael Jordan - także wypuścili na rynek produkty sygnowane swoim nazwiskiem. Robert Lewandowski postawił na coś, czego rano potrzebuje większość Polaków.

Na przełomie 2019 i 2020 roku w niemieckich sklepach pojawiła się nowa kawa o nazwie "RL9". Teraz, w połowie stycznia, produkt trafił do jednego z polskich supermarketów i niewykluczone, że pojawi się w innych dyskontach. Jak dotąd kawa "RL9" pojawiła się w Kauflandzie, gdzie za 250 g opakowanie trzeba zapłacić 12,99 zł - to promocyjna cena, oferta obowiązuje do 22 stycznia.

Produkt jest dostępny w wielu wersjach. Robert Lewandowski się postarał?

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Robert Lewandowski zapewne wraz z doradcami zadecydował, że każdy potencjalny klient musi mieć wybór. Dlatego w sklepach będą dostępne różne opakowania o różnej gramaturze: 200 g słoiczki oraz większe opakowania o wadze 250 g i 1 kg. Można przebierać w trzech wariantach: crème, espresso i gold. Wiele osób z uśmiechem przyjęło wejście marki "RL9" na rynek, a niektórzy komentują, że opakowania 250 g są tak ekskluzywne, że przypominają opakowania na perfumy.

Dzisiaj grzeje: 1. Żona Kamila Stocha krytykuje media. "Nie chce należeć do tego świata"
2. Udało się! 20-latek, który katował kota metalową pałką, w rękach policji

Kolorystyka opakowań ogranicza się do dwóch kolorów: czarnego oraz białego. Na każdym opakowaniu można zauważyć charakterystyczną, ukośną złotą kreskę i złote logo "RL9" w górnym lewym rogu.

Christiano Ronaldo swoje nazwisko umieścił na kosmetykach, bieliźnie i ubraniach. Z kolei Jordan wypuścił na rynek słynne "jordany" sprzedawane przez firmę Nike. Czy dojdzie do tego, że rano będziemy robić "lewandówkę" z mlekiem? Niedługo okaże się, czy był to dobry pomysł.

Najlepsze newsy dnia:

  1. Agnieszka Radwańska zrobiła piorunujące wrażenie na gali Mistrzów Sportu. Zdjęcie jej kreacji podbija internet
  2. Piotr Żyła pochwalił się umiejętnościami gry na gitarze. Bezcenna reakcja Horngachera
  3. Nie żyje polski polityk. Jego ciało wyłowiono z rzeki, okropne wieści Polsatu
  4. Mąż nagle przerwał pierwszy taniec i odpędził od siebie pannę młodą. Chwilę później cała sala tonęła we łzach
  5. Tragedia. 4 dzieci nie żyją, tożsamość odpowiedzialnej osoby jest wstrząsająca

Źródło: Business Insider

Następny artykuł Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na: Google News