Poszukiwania "Votka" były sprytną ustawką. Wyjaśniamy

Poszukiwania "Votka" były sprytną ustawką. Wyjaśniamy Źródło: glamour.pl

Jakiś czas temu pisaliśmy o nagraniu, na którym pewna Amerykanka prosiła o pomoc w odszukaniu chłopaka z Polski. Jak się okazało była to teaserowa odsłona kampanii reklamowej jednej z firm odzieżowych.

Klip podbił serca internautów. Dee Dee, która opisała swoje spotkanie z Wojtkiem z Warszawy, zyskała sympatię ludzi, którzy ochoczo rzucili się w wir poszukiwań. Sprawę głośno komentowano w mediach.

Byli również i tacy, którzy podchodzili do całej sprawy sceptycznie, wyczuwając ustawkę. Nie pomylili się. Cała akcja była zapowiedzią kampanii marki odzieżowej Reserved.

Za przygotowanie i realizację zdjęć odpowiada agencja Warsaw Creatives. Jej szef Paweł Walicki i senior PR & project manager Linda Czerniawska w rozmowie z Maciejem Budzichem, autorem bloga Mediafun.pl, wyjaśnili, że celem kampanii jest wypromowanie marki wśród mężczyzn. Ma ona również podkreślić wartość i atrakcyjność polskich mężczyzn.

Poniżej kolejne nagranie z perypetiami Dee Dee w Nowym Orleanie, oraz wywiad.

https://www.youtube.com/watch?v=-qpPXACkDaw https://www.youtube.com/watch?v=qVPKkghHeoE
Następny artykuł
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na: Google News