Apogeum zagrożenia oszustwem dzisiaj wieczorem. Polsat pilnie ostrzega Polaków

Apogeum zagrożenia oszustwem dzisiaj wieczorem. Polsat pilnie ostrzega Polaków Źródło: Pexels.com

Polsat ostrzega przed licznymi oszustwami w Black Friday. Jest coraz gorzej, a największy szczyt będzie miał miejsce dziś wieczorem. Jakie triki stosują oszuści i jak nie wpaść w ich sidła?

Polsat ostrzega Polaków przed Black Friday. Oferty niskich cen produktów sprawiają, że podczas tego dnia centra handlowe pękają w szwach. Zdarza się, że na parkingach dochodzi do przepychanek, bójek i kłótni. Klienci z niecierpliwością czyhają w kolejce jeszcze przed otwarciem sklepów. Apogeum tego zjawiska ma miejsce a Ameryce, gdzie promocje są najwyższa. Ludzie przeciskają się wśród tłumu i... przeskakują półki. Czy warto?

Polsat alarmuje - wiele sklepów zamiast obniżać, podwyższa ceny!

Klienci rzadko kiedy są świadomi tego, jakie ceny dane produkty miały przed Black Friday. Nierzadko zdarza się, że dana rzecz na tydzień przed tym dniem drożeje, po czym... jest tańsza o 10 zł. Przez to często w Black Friday jej cena jest wyższa niż miesiąc wcześniej!

- Taaa. Miesiąc temu produkt kosztował 349 zł, na tydzień przed Blek Frajdej 449 zł, a w Blek Frajdej mega zniżka, towar kosztuje 359 zł. Nie bądźcie frajerami ludzie, sprawdzajcie w internecie historyczne ceny, bo cwaniactwo pazernych kupczyków bije wszelkie granice - pisze jeden z internautów. 

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Antykonsumpcyjne strategie firm

- Wszystkie ceny uszytych dla Was ubrań, w piątek podnosimy o 55 proc. Ta "promocja" będzie miała miejsce tylko w blackfriday - można przeczytać na stronie internetowej jednej z polskich firm. Takie podejście do tematu staje się coraz bardziej powszechne, biorąc pod uwagę fakt, jaką popularnością wśród influencerów cieszą się hasztagi eco i zerowaste.

Sklepy coraz częściej zachęcają do przemyślanych zakupów. Czy rzeczywiście chodzi o troskę o środowisko, czy to zgrabny chwyt marketingowy? W 2011 roku jedna z firm z okazji Black Friday zamieściła w dzienniku "New York Times" zdjęcie kurtki z podpisem "NIE KUPUJ TEJ KURTKI".

- Najwyższy czas, byśmy jako firma odpowiedzieli na sprawę konsumpcjonizmu i zrobili to bezpośrednio - napisano pod reklamą. Efekt? Dokładnie rok później sprzedaż tej firmy w Czarny Piątek wzrosła o 30% w porównaniu z rokiem poprzednim!

Dzisiaj grzeje: 1. Była legendą polskiej muzyki, zmarła samotnie na ulicy. Nikt nawet się nie zatrzymał

2. Edyta Górniak dostała SMS-a i osunęła się na ziemię. Treść o śmiertelnym wypadku zmroziła gwiazdę

- Antykonsumpcyjne strategie firm, "patrząc cynicznie, mogą być uznane za czysto marketingową sztuczkę –  Patrząc bardziej wspaniałomyślnie, (firmy) chcą służyć swoim klientom i rozumieją, że oni prawdopodobnie nie są ludźmi tłoczącymi się mroźnym świtem Czarnego Piątku przed Targetem czy Walmartem w poszukiwaniu okazji - zastrzega publicystka Szejnwald Brown. 

Miejmy na uwadze te chwyty marketingowe, jeśli zdecydujemy się zrobić dziś zakupy. Tym bardziej, że największe apogeum oszustw nastąpi wieczorem, kiedy ludzie wyjdą z pracy i pójdą do galerii handlowych. 

Najlepsze newsy dnia:

  1. Na umowie masz minimalną pensję, a resztę pieniędzy dostajesz pod stołem? Będziesz mieć poważne problemy
  2. Żona Strasburgera przerywa milczenie po porodzie. Ujawnia prawdę o ojcostwie 72-letniego męża
  3. Śpisz z mokrymi włosami? Natychmiast przestań, nawet nie zdajesz sobie sprawy, jakie to niebezpieczne
  4. Taką kolację polski szpital zaserwował kobiecie po dwóch udarach. Rozpacz
  5. Najpierw 500 plus, a teraz rząd wprowadza 500 minus. Wielu Polaków straci swoje pieniądze

Źródło: Polsat

Następny artykuł