Pepco ostrzega swoich klientów! Wada produkcyjna jednego z popularniejszych produktów sieci może doprowadzić do wielkich szkód, jest też zagrożeniem zdrowia klientów. Sieć apeluje o jak najszybsze zwracanie artykułu do lokalnych sklepów. Skutki, jakie może przynieść jego użytkowanie, są opłakane!

Pepco to bardzo popularna sieć sklepów, która kusi polskich i światowych konsumentów wysoką jakością produktów oraz przystępnymi cenami artykułów domowych. Jak się jednak okazuje, wielka firma ma na swoim koncie kolejną wpadkę, za którą musi teraz ponieść odpowiedzialność.

Pepco przeprasza klientów

Artykułem, który wzbudził kontrowersje, są ceramiczne foremki do wypiekania ciast i ciasteczek o numerze PLU 284372. Dostępne były w sklepach Pepco w cenie 9,99 zł. Okazało się, że są niezgodne z normą PN-EN 13834+A1:2009-11 – informują przedstawiciele sieci.

Artykuły niespełniające tej unijnej normy jakości nie są odporne na wysokie temperatury w trakcie użytkowania. Co za tym idzie, do siedziby Pepco wpłynęła masa skarg konsumentów, którzy zostali dotkliwie poparzeni albo pokaleczeni przez pękające przedmioty. Produkt może także doprowadzić do zniszczeń kuchenek oraz kuchennych sprzętów AGD. Sami producenci zapewniają, że wada produkcyjna nie wystąpiła co prawda we wszystkich partiach foremek, ale ze względu na duże prawdopodobieństwo wystąpienia niebezpieczeństwa są oni zmuszeni usunąć artykuł z półek sklepowych.

Jak podają rzecznicy polskich oddziałów sieci, feralne akcesoria kuchenne będzie można oddać w każdym ze sklepów Pepco w Polsce, bez uprzedniego okazywania paragonu albo innego dowodu sprzedaży.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Biedronka, Lidl czy Carrefour? Wiemy, gdzie zrobicie najtańsze zakupy [RANKING]

Klienci są oburzeni

Reakcja klienteli sieci sklepów Pepco jest jednoznaczna. Pomimo przeprosin ze strony przedstawicieli polskich oddziałów oraz zapewnień o możliwości zwrotów bez dokumentu poświadczającego sprzedaż, internauci są zawiedzeni marką, która dotychczas cieszyła się uznaniem wśród konsumentów.

Przez prawie 20 lat egzystencji na polskim rynku pochodząca z Wielkiej Brytanii sieć cieszyła się uznaniem klientów, którzy w przystępnej cenie znaleźć mogli bardzo praktyczne, atrakcyjne i konkurencyjne względem innych firm artykuły z zakresu urządzania domu, outdooru oraz wystroju pomieszczeń.

Polscy klienci, którzy skusili się na zakup ceramicznych foremek w atrakcyjnej cenie, nie mają się jednak co martwić o swoje pieniądze. Firma, która posiada ponad 1400 sklepów w 9 krajach Europy, zapowiedziała, że sytuacja się nie powtórzy.

Kliknij po więcej, na pewno cię zaciekawi

ZOBACZ TAKŻE

  1. Kinga Rusin jest wściekła! Jej córka znalazła się pod ostrzałem
  2. Dramat Ewy Drzyzgi. Szczerze wyznała, że bardzo cierpi
  3. Michał Szpak został zaatakowany! „Ty ku***, małpo, wypier***** stąd”

Co nam dało 500 plus? 8 zaskakujących efektów

Zobacz również

ŹRÓDŁOmsn.com