Nie wszyscy dobrze znoszą krytykę, zwłaszcza jeżeli dotyczy własnych przedsięwzięć. Przykładem tego jest odpowiedź kempingu na negatywną recenzje: „Widocznie nikt Cię tu dobrze nie prz*leciał”

Jeden z nadmorskich kempingów nie wytrzymał i w ordynarny sposób odpowiedział dziewczynie, która oceniła go na jedną gwiazdkę.

Recenzentka zwróciła uwagę na nierówne traktowanie turystów oraz niezgodność zdjęć ze stanem faktycznym ośrodka. W odpowiedzi kempingu czytamy, że „nikt jej nie przeleciał” oraz obietnicę otrzymania wibratora przy następnej wizycie.

Jest to dosyć specyficzne podejście do klienta. Niemniej jednak wpis zwrócił uwagę internautów, którzy mianowali fanpage kempingu przykładem „januszostwa PR-u”. Poniżej opublikowany jest niesławny wpis na Facebooku.

kemping

Polub fanpage pluralistycznego, bezstronnego portalu:

...

Zobacz również