Największy koszmar Lidla i Biedronki. Właśnie tracą FORTUNĘ

Największy koszmar Lidla i Biedronki. Właśnie tracą FORTUNĘ

Dwaj najwięksi potentaci na polskim rynku spożywczym mogą niebawem doczekać się groźnej konkurencji. W Polsce rozwija się bowiem nowa sieć, która może zagrozić Lidlowi i Biedronce. Na razie działa dopiero jeden sklep w Piotrkowie Trybunalskim, ale niebawem mają powstać kolejne. Promo Market, bo tak będzie nazywać się nowa sieć postawi na innowacyjną ofertę i szybko może zdobyć popularność wśród Polaków.

Szefowi rodzącej się sieci zapowiadają, że będą otwierać ok. 10 nowych sklepów rocznie. Promo Market nie będzie sprzedawał niemal żadnych marek własnych a na półkach mają znaleźć się artykuły trudno dostępne w Polsce i egzotyczne wersje znanych produktów. ZOBACZ TAKŻE: Przez „Świeżaki” pójdzie… siedzieć na 5 lat

Inny pomysł na sieć marketów

Za sieć Promo Market odpowiada firma Big Brads Group, zajmująca się importem i eksportem żywności. Dyrektor grupy Mehdi Meftah podkreśla, że nie boi się konkurencji graczy o uznanej pozycji na polskim rynku, gdyż ma zupełnie inną koncepcję biznesu niż Lidl czy Biedronka. - Mamy zupełnie inny pomysł na sieć. Będziemy sprzedawać produkty, których nie ma nigdzie indziej w Polsce, a także często zmieniać asortyment. Dzięki temu, że jesteśmy dystrybutorem żywności, możemy zaoferować ceny o 20-60 proc. niższe, niż inne dyskonty - wyjaśnia dyrektor Big Brads Group. ZOBACZ TAKŻE: SKANDAL w Biedronce! Dzieci płaczą, rodzice są wściekli

Artykuły premium i nowatorskie podejście

W ofercie handlowej dyskontu znajdą się głównie żywność i chemia gospodarcza. Około 80 proc. asortymentu będą stanowiły produkty sprowadzane do Polski z zagranicy. Sztandarowym elementem oferty Promo Market mają być słodycze oraz napoje w niedostępnych na co dzień wersjach oraz popularne na świecie produkty, które pozostają nieznane nad Wisłą. Nowa sieć ma być szczególnie ukierunkowana na budowanie relacji z przedsiębiorcami. Trzy pierwsze godziny otwarcia sklepów (od 6 do 9) będą dedykowane właśnie dla tej grupy. We wspomnianym okresie przedsiębiorcy będą mogli kupić duże ilości towaru, a specjalnie dla nich zostaną przygotowane rabaty progowe i system rezerwowania. Nowatorskim rozwiązaniem jest również dzielenie się z pracownikami wygenerowanymi przez firmę zyskami.
Następny artykuł
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na: Google News