Dieta Małgorzaty Rozenek daje oszałamiające efekty! Podzieliła się jadłospisem na 5 dni

Dieta Małgorzaty Rozenek daje oszałamiające efekty! Podzieliła się jadłospisem na 5 dni Źródło: Fot. TVN

Małgorzata Rozenek jest jedną z najbardziej barwnych celebrytek na polskim rynku show biznesowym. Kobieta nie należy do grona osób cichych i spokojnych, przez co ma zarówno swoich zagorzałych sympatyków, jak i przeciwników. Bez względu na to, czy się ją lubi, czy też nie, nie można jej odmówić jednego - pięknej figury.

Małgorzata Rozenek z ogromną dbałością podchodzi do swojego wizerunku. Obecność na ściankach oraz udział w kampaniach reklamowych przekłada się na to, że jej sylwetka zawsze musi być w świetnej formie. Co zrobić, aby mieć figurę jak Małgosia? Teraz już wiadomo! Celebrytka opublikowała na swoim blogu jadłospis, który zapewnia jej szczupłe ciało.

Małgorzata Rozenek publikuje jadłospis na 5 dni

Perfekcyjna pani domu postanowiła pochwalić się swoim przepisem na sukces. Jej dieta jest bardzo rygorystyczna, ale jak widać, przynosi efekty. Co je królowa porządku? PONIEDZIAŁEK
  • Śniadanie: tost pełnoziarnisty z awokado (kupuję zwykły chleb żytni, a nie tostowy)
  • II Śniadanie: koktajl warzywny
  • Obiad: krem z cukinii posypanym prażonymi ziarnami słonecznika
  • Przekąska: garść orzechów
  • Kolacja (spożywana do godziny 19.00): sałatka z komosą i ciecierzycą
WTOREK
  • Śniadanie: omlet z pomidorami
  • II Śniadanie: zielony koktajl imbirowy
  • Obiad: rosół wegański (zamiast mięsa dodaje większą ilość włoszczyzny)
  • Przekąska: daktyle (moja alternatywa zamiast deseru)
  • Kolacja: amarantus z warzywami, suszonymi pomidorami i orzechami
ŚRODA
  • Śniadanie: jaglanka z owocami
  • II Śniadanie: czerwone smoothie z buraka
  • Obiad: wegańska pomidorowa (na bazie rosołu, dodaję passatę pomidorową i rozgniecione marchewki*).
  • Przekąska: hummus z surową marchewką
  • Kolacja: sałatka z pieczonych batatów z ciecierzycą




DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ CZWARTEK
  • Śniadanie: kanapki z pasztetem z ciecierzycy
  • II Śniadanie: koktajl bananowo-pomarańczowy z dodatkiem spiruliny
  • Obiad: miso ramen
  • Przekąska: pieczony kalafior z orzechami
  • Kolacja: sałatka z batatów i tofu
PIĄTEK
  • Śniadanie: kardamonowa owsianka
  • II Śniadanie: pieczone jabłka z cynamonem
  • Obiad: złota zupa z soczewicy z dodatkiem sera feta
  • Przekąska: koktajl z jarmużu, pomarańczy i marchwi
  • Kolacja: wegetariański pad thai
Należy podkreślić, że dieta, którą stosuje Małgorzata Rozenek, nie u każdego się sprawdzi. Ustalanie jadłospisu to rzecz bardzo indywidualna, ponieważ każdy ma inne potrzeby i uwarunkowania. Jeżeli chcemy pozbyć się kilogramów, najlepiej będzie udać się po pomoc do dietetyka.
ZOBACZ TAKŻE NA PIKIO.PL:   Źródło: Ofeminin Następny artykuł