LIDL wystartował z hitem i liczy na to, że 1,5 mln sztuk rozejdzie się błyskawicznie, tak jak ich poprzednie produkcje. Sieć dyskontów handlowych chwali się ogromnym sukcesem i przewiduje kolejny, który jednocześnie uświadomi Polaków, jak jeść zdrowiej.

Kuchnia Lidla cieszy się bardzo dużą popularnością wśród Polaków. W jej ramach wydawana jest seria książek, która okazała się prawdziwym hitem. Dyskont pochwalił się, że sprzedał już ponad 8 milionów sztuk swoich książek, a do każdego tytułu robiono dodruki.

ZOBACZ TAKŻE: Skandal! ZWYRODNIALEC twarzą Lidla, sieć w popłochu usuwa reklamy

LIDL startuje z nowym wydawniczym hitem „Jeść zdrowiej”

Teraz LIDL pochwalił się, że zamierza uświadomić Polaków i pokazać im, jak powinni się prawidłowo odżywiać, a jednocześnie zaspokajali fantazje swoich kubków smakowych.

Dyskont zaprosił do współpracy dietetyczkę Hannę Stolińską-Fiedorowicz i wyda teraz książkę „Jeść zdrowiej”. Autorami zawartych w niej przepisów są Karol Okrasa i Daria Ładocha.

Książkę będzie można dostać za naklejki. Każde wydane 50 zł to jedna naklejka. Żeby otrzymać egzemplarz należy zebrać 6 naklejek.

– Ta książka jest dla każdego, kto czuje się zagubiony w natłoku informacji, które pojawiają się na bieżąco w temacie zdrowej kuchni i nowoczesnych diet. Przedstawiamy praktyczne porady, podsumowujemy trendy, wyjaśniamy wątpliwości i przede wszystkim dajemy ściągawkę jak zdrowo jeść i żyć bez względu na to jakie mamy preferencje kulinarne – powiedziała Hanna Stolińska-Fiedorowicz.

ZOBACZ TAKŻE: Lidl uruchamia kawiarnie. Ceny są bardzo „dyskontowe”

Kolejny wydawniczy sukces?

LIDL jest przekonany, że książka będzie kolejnym, wielkim sukcesem. Zaobserwowali wśród Polaków wzrost świadomości dotyczącej zdrowego odżywiania i postanowili wyjść naprzeciw oczekiwaniom społeczeństwa.

– Na co dzień obserwujemy zachowania zakupowe Polaków, wsłuchujemy w się w ich opinie oraz pomysły. Zauważyliśmy ogromną zmianę, która nastąpiła w przeciągu ostatnich lat w podejściu naszych klientów do tematyki odżywiania. Chcemy podążać zgodnie z trendem, ale także wyjść konsumentom naprzeciw, dlatego postawiliśmy wydać książkę o takiej tematyce – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

ZOBACZ TAKŻE: Zdjęcie z LIDLa podbija sieć! Klienci znaleźli sposób na darmowe torebki

Źródło: msn.com

Czy popierasz politykę zagraniczną PiS?

Zobacz Wyniki

Loading ... Loading ...

Największe kompromitacje polskich gwiazd [ZOBACZ!]


Tak wygląda polska wyprawa na K2 [ZDJĘCIA]

loading...

Zobacz również