LIDL rozbił bank. Kultowy luksusowy produkt wchodzi do oferty za grosze

LIDL rozbił bank. Kultowy luksusowy produkt wchodzi do oferty za grosze Źródło:

Popularne sieci sklepów sięgają po wszelkie sposoby, by walczyć o klienta. Tym razem Lidl naprawdę rozbił bank. Do swojej oferty wprowadził kultowy luksusowy produkt. I to za wyjątkowo małe pieniądze.

Polska porcelana z Chodzieży i Ćmielowa wielu osobom kojarzy się z minionymi czasami PRL. Tymczasem firma Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. staje się coraz bardziej luksusowa. Niedawno została nagrodzona dwoma prestiżowymi tytułami: Superbrands 2016/17 oraz Created in Poland Superbrands 2016/17. Marka jest też doceniana za granicą, o czym świadczy wprowadzenie ekskluzywnych zestawów do oferty niemieckiej sieci sklepów Lidl.

Luksusowa porcelana za grosze

W ofercie sklepu będzie można znaleźć zestawy stołowe zdobione wysokokaratowym złotem, najwyższej jakości platyną lub zwyczajne białe. Zestawy zdobione metalami szlachetnymi są ręcznie malowane. Produkty zostały wprowadzone specjalnie z myślą o zakupach świątecznych. Dostępne będą zestawy 18-elementowe za niecałe 160 zł lub 12-elementowe zestawy kawowe za 99 zł - co przy tej klasie produktów jest niezłą okazją. Niezdobione metalami szlachetnymi zestawy będą o 30 zł tańsze. Talerze porcelanowe marki "Ćmielów" i "Chodzież" będą we wracającym do łask klasycznym kroju "Maria Teresa". Do oferty sklepów trafią one w piątek, 10 listopada, należy się zatem spodziewać prawdziwego oblężenia tych sklepów w najbliższy weekend. Nie wiadomo jeszcze, jak sieć Lidl zamierza uchronić delikatny towar przed zniszczeniem podczas bojów klientów, do których niemal z pewnością dojdzie. Następny artykuł