Odrażające znalezisko w jedzeniu dla dzieci w Lidlu! Silne skażenie

Odrażające znalezisko w jedzeniu dla dzieci w Lidlu! Silne skażenie Źródło: wykop.pl

Lidl może mieć wielkie problemy ze względu na jeden z najpopularniejszych towarów. W produkcie dla dzieci znaleziono przerażające znalezisko mogące doprowadzić do poważnych konsekwencji zdrowotnych. Internauci są w szoku.

Lidl negatywnie zaskoczył swoich klientów. Sklep, który przez długi czas cieszył się dużym uznaniem ze strony konsumentów znalazł się ogniu krytyki ze względu na produkt, w którym znalazły się niepokojące bakterie. Dziecko jednego z klientów mogło się bardzo zatruć. Internauci są bezlitośni dla dyskontu.

Lidl negatywnie zaskakuje. Grzyb w jedzeniu dla dzieci

Swoim złym doświadczeniem z niemiecką siecią sklepu postanowił pochwalić się jeden z użytkowników portalu Wykop. W pojemniku, w którym znajdowało się jedzenie dla dzieci, mężczyzna znalazł pleśń w bardzo zaawansowanym stadium. Jak sam mówił, dobrze, że zdążył przyjrzeć się produktowi przed podaniem go dziecku.

Mężczyzna opowiedział, że próbował zgłosić sprawę w Lidlu, w którym dokonał feralnych zakupów. Niestety, ale pracownicy firmy zlekceważyli go, zaznaczając, że nie są w stanie nic zrobić z problematycznym produktem,

– Kiedy zgłosiłem sprawę, pan Michał, zastępca kierownika powiedział, że przecież nic nie mogą, bo nie mogą wyrzucić towaru z półek. Powiedział psychologicznie, żeby napisać do centrali. Na zarzut, że powinni to sprawdzić, bo trują dzieci, odparł "nie wiem, nic nie mogę" – pisze oburzony pan Paweł.

Internauta zarzeka się, że produkt był szczelnie zapakowany, więc do infekcji w środku musiało dojść w jednej z należących do Lidla fabryk żywności.

– To potwierdza, że to nie kwestia dostania się powietrza, tylko skażenia żywności. W każdym przypadku, podczas otwierania, wieczko klikało, co potwierdza szczelność. To skażenie musiało nastąpić w fabryce – twierdzi pan Paweł.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Lidl tłumaczy się z całego zamieszania

Po niefortunnym wpisie na Wykopie rzecznik sieci postanowiła wypowiedzieć się, prosząc klienta o kontakt z nią i wyjaśnieniu wszystkich niedogodności, z jakimi się spotkał w sklepie.

- Nie odnotowaliśmy reklamacji w swoim systemie, dlatego bardzo prosimy klienta o kontakt. Będziemy niezmiernie wdzięczni za zgłoszenie tego zdarzenia na infolinię poprzez formularz kontaktowy – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager Lidl Polska.

Wśród nienawistnych komentarzy skierowanych w sieć, znalazły się też głosy internautów, które broniły dyskontu.

– Te produkty Lidlu są bardzo dobre. Słoiczki, pieluchy, chusteczki nawilżane i parę innych rzeczy. A specjalistom od wszystkiego polecam zapoznać się ze składem takiego słoiczka. Jeden się rozszczelnił, a komentarze jakby nowy Hitler miał nas potruć – napisał pod postem pana Pawła na Wykopie jeden z internautów.

(fot. Wykop)

ZOBACZ TAKŻE NA PIKIO.PL

  1. Znana piosenkarka miała złośliwy nowotwór. Wstrząsające wyznanie artystki
  2. Ile waży Joanna Liszowska? Nikt nie spodziewał się takiej liczby!
  3. "Stara nabotoksowana Pavlović zazdrości młodej pięknej Żyle". Oburzające słowa
  4. Zmarła gwiazda TVP niewyobrażalnie cierpiała. Wszystko przez błąd lekarzy
  5. Paździoch z Kiepskich o tym nie mówi. Jego żona jest młodsza o ponad dwie dekady!
     

źródło: Mamadu.pl

Następny artykuł