Lidl maksymalnie obniża ceny. Popularne produkty taniej o 70%

Lidl maksymalnie obniża ceny. Popularne produkty taniej o 70% Źródło: Fot. Wikipedia

Lidl nie przestaje zaskakiwać swoich klientów. W jednej z najpopularniejszych sieci właśnie pojawiła się maksymalna obniżka cen, która zdziwiła wszystkich. Najpopularniejsze produkty uwzględnione w nowym programie został przecenione nawet o 70%.

Lidl zdobył gigantyczne zaufanie Polaków i wyrobił sobie opinię jednego z marketów oferujących produkty o najniższych cenach dzięki częstym promocjom oraz wprowadzaniu niezwykłych ofert, których nie znajdziemy w innych sklepach. Pomaga im także szeroki asortyment oraz sezonowe oferty, podczas których zakupić możemy produkty popularne w innych krajach. 

Takiej promocji, jaką Lidl przygotował teraz, jednak jeszcze u nas nie było. Sieć maksymalnie obniżyła ceny wielu najpopularniejszych i najchętniej kupowanych przez Polaków produktów, dzięki czemu dostać możemy je nawet 70% taniej. Z pewnością zapewni to sklepom jeszcze większą popularność i przychylność polskich klientów. 

Niesamowita promocja w sieci Lidl

Właśnie doszło do prawdziwego przełomu, jakiego polscy klienci jeszcze nie widzieli. W jednym ze sklepów sieci Lidl w Poznaniu niezwykle popularne produkty żywnościowe zostały przecenione aż o 70%. Było to wielkim zaskoczeniem, wytłumaczenie całej sytuacji jest jednak niezwykle proste. Taniej kupimy produkty, których termin ważności do spożycia jest na ukończeniu, a wszystko w ramach akcji "Kupuję, nie marnuję". 

Sieć w ten sposób chce uchronić dobre produkty przed utylizacją czy trafieniem do kompostowni, a przy okazji klienci cieszyć się mogą ich niespotykanie niskimi cenami. Taka działalność największych marketów w wielu krajach Europy działa już od dawna, u nas jednak jest to fenomen, który jak na razie został bardzo pozytywnie przyjęty przez zachwyconych klientów. 

Czy obniżka cen w Lidlu wprowadzona zostanie na stałe? 

Program obniżek jest póki co wprowadzony tylko w jednym sklepie. Włodarze sieci zaznaczają, że od powodzenia testów zależy wciąganie innych placówek do tego projektu.

- W chwili obecnej "Kupuję, nie marnuję" jest w fazie testów - krótko tłumaczy nowość Lidl. 

Z czasem okazać się ma, czy takie rozwiązanie utrzyma się na dłużej i będzie przynosiło oczekiwane efekty. Cała sytuacja jednak rozpoczęła niezwykle głośną dyskusję wśród klientów, którzy pomysłem są zachwyceni. W mediach społecznościowych wiele jest komentarzy chwalących placówkę za niezwykłe rozwiązanie.

Część Polaków przekonała się do pomysłu za sprawą niskich cen, w których mogą nabyć popularne i lubiane produkty, inni natomiast cieszą się z tego, że Polska w końcu podejmuje realne działania na rzecz niemarnowania żywności. Wiele osób już pyta, czy za Lidlem pójdą także kolejne wielkie markety. 

Najlepsze newsy dnia:

  1. Monika Olejnik mieszka w domu Władysława GOMUŁKI?! To prawdziwa rezydencja!
  2. Ile zarabia Sylwia Grzeszczak? Więcej pieniędzy ma tylko Beata Kozidrak!
  3. Adam Małysz boi się o Piotra Żyłę. Tak źle jeszcze nie było
  4. Burza w mediach wokół Kuby Wojewódzkiego. Król TVN jest jednak gejem?
  5. Małgorzata Rozenek pochwaliła się brzuchem. Fani gratulują celebrytce

Źródło: Najwyższy Czas!

Następny artykuł