LIDL przygotował petardę w odpowiedzi na promocję Biedronki! Rodzice nie będą zadowoleni

LIDL przygotował petardę w odpowiedzi na promocję Biedronki! Rodzice nie będą zadowoleni Źródło: wikimedia.org

Lidl przygotował dla swoich klientów zupełnie nową ofertę. Będzie to odpowiedź na pomysł wykorzystany przez konkurencję, który cieszył się ogromną popularnością. Czy uda się tym sposobem osiągnąć sukces?

Lidl przejmuje pomysł Biedronki! Pojawiła się informacja, że znana niemiecka sieć sklepów planuje wykorzystać technikę marketingową, która sprawiła, że jeden z jego największych konkurentów - Biedronka - znacząco zwiększył swoją popularność. Będzie ona skierowana do rodzin, a zwłaszcza do dzieci, zapewniając im radość i frajdę z robienia zakupów.

Lidl kopiuje pomysł Biedronki

Swojego czasu Biedronka podbiła serca swoich klientów, wypuszczając serię pluszowych zabawek, Świeżaków, przedstawiających owoce i warzywa, z których każde miało swoje własne imię. Maskotkę można było otrzymać, wymieniając naklejki, które to otrzymywało się za zrobienie zakupów na określoną kwotę. Pluszaki szybko zrobiły furorę, również w sieci, stając się tematem wielu żartów i zabawnych historii.

Lidl, jako największy konkurent portugalskiego koncernu szybko wypuścił własną wersję maskotek. Jednakże były one dostępne na normalnych zasadach zakupu, klienci pozbawieni byli emocji związanych z długotrwałym zbieraniem naklejek. Teraz jednak niemiecka sieć zdecydowała się przełamać i uruchomić promocję właśnie w ten sposób.

Nowe maskotki Lidla zostały nazwane zwierzakami, bo właśnie dzikie zwierzęta afrykańskie przedstawiają. Do wyboru są: tygrys, krokodyl, pingwin, żyrafa, zebra, kangur, flaming, lemur, słoń i lew.

Aby zdobyć jedną z nich należy uzbierać dziesięć naklejek, które będzie można wymienić w kasie na dowolny rodzaj zwierzęcia. Oznacza to, że na całą kolekcję będziemy potrzebować stu naklejek. Z kolei na jedną naklejkę trzeba będzie zrobić zakupy za kwotę trzydziestu złotych. Oznacza to, że za wydane 300 złotych otrzymamy jedną zabawkę, zaś cała kolekcja wyniesie nas 3 tysiące.

Promocja zwierzaków obowiązywać będzie dość krótko, o od 18 marca do 14 kwietnia.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Zwierzaki przebiją sukces Świeżaków?

Maskotki Biedronki mogą poszczycić się sukcesem, który przez kilka miesięcy był na ustach wszystkich jej klientów. Wiele osób wskazuje na fakt, że zabawki sieci Lidl nie zyskają tak wielkiej popularności, gdyż są mniejsze i mniej atrakcyjne dla dzieci - nie można się do nich przytulić. To z pewnością zwróci także uwagę rodziców.

Lidl zastosował również pewne utrudnienie. Aby otrzymać naklejkę, na paragonie nie mogą się znaleźć wyroby alkoholowe, tytoniowe, produkty lecznicze oraz - i to może wydawać się dziwne - preparaty do początkowego żywienia niemowląt. Internauci złośliwie komentują, że Lidl chce uniknąć sytuacji, jakie miały miejsce w Biedronce, gdy to młode matki, próbowały skłonić innych do przekazania im maskotek z powodu dziecka.

- Niemcy są odrobinę żałośni w tym ich kopiowaniu akcji Biedronki. Za pierwszym razem był to strzał w stopę. A teraz skopiowali dzikie zwierzęta. Tyle że te z Biedry to były pluszaki do przytulania, a tu mamy jakieś figurki, do których raczej chce się strzelać niż przytulić... - brzmiał jeden z popularniejszych komentarzy na portalu "Mamadu.pl".

ZOBACZ TAKŻE NA PIKIO.PL

  1. Eleni po śmierci córki zadzwoniła do matki zabójcy. „Obie straciłyśmy swoje dzieci”
  2. Jacek Chmielnik zmarł tragicznie przez porażenie prądem. Jego śmierć wstrząsnęła wszystkimi
  3. Żona Wiśniewskiego przyłapana! Przystojny trener pociesza ją przy drinku
  4. Justyna Żyła w końcu przejrzała na oczy? Będziecie wściekli
  5. Biedroń przypomniał zapomniane słowa Kory. Teraz nabrały całkiem nowego znaczenia

źródło: Mamadu

Następny artykuł