LIDL rozwścieczył klientów! Muszą teraz płacić 95 zł kary za...

LIDL rozwścieczył klientów! Muszą teraz płacić 95 zł kary za...

Klienci LIDLa są wściekli, za najnowsze ustalenia sklepu, o których nie mieli pojęcia. Teraz za swoją nieświadomość muszą płacić 95 zł kary.

Pan Radosław z Łodzi zgłosił się do dziennikarzy ze swoim problemem. Nie uwierzycie za co musi zapłacić karę. Mieszkańcy całego województwa są oburzeni. Z oświadczenia dyskontu wynika, że jednak ten proceder będzie wdrożony we wszystkich placówkach w kraju. ZOBACZ TAKŻE: LIDL rozbił bank. Kultowy luksusowy produkt wchodzi do oferty za grosze

LIDL wprowadza 95 zł kary za...

Łodzianie byli bardzo przyzwyczajeni do tego, że parkingi pod sklepami są bezpłatne. Tymczasem okazuje się, że LIDL wprowadził parkomaty. To stało się istną pułapką dla nieświadomych niczego klientów. – Nie pomyślałem o tym, by drukować bilet, bo wcześniej parking był darmowy. W sklepie byłem krótko. Do tego była sobota. W całym mieście parkowanie jest wtedy bezpłatne - powiedział pan Radosław w rozmowie z dziennikarzami. Kiedy pan Radosław wyszedł ze sklepu, za wycieraczkami swojego samochodu znalazł mandat na 95 zł. Mężczyzna był tym faktem oburzony. Nie dość, że przyjechał na zakupy i zostawił sporo pieniędzy, to jeszcze musi zapłacić karę. - Osoba, która wystawia te mandaty, powinna najpierw zwracać parkującym uwagę, a nie od razu wypisywać kwitek. Można chyba odróżnić samochód zaparkowany na pół dnia od tego, który stanął na kilkanaście minut, prawda? - powiedział oburzony pan Radosław. ZOBACZ TAKŻE: Biedronka i Lidl mają w nosie zakaz handlu w niedzielę. Będą normalnie sprzedawać bez konkurencji!

Oświadczenie LIDLa w sprawie płatnych parkingów

Dziennikarze zwrócili się do przedstawicieli sklepu w sprawie pana Radosława. Zapytali, czy praktyki te stosują także w innych placówkach, i co spowodowało, że zdecydowali się wprowadzić takie opłaty. - Kwestią priorytetową jest dla nas komfort dokonywania zakupów przez naszych klientów i tym samym zapewnienie dogodnego parkowania samochodu na parkingu przy sklepie Lidl. W wyjątkowych sytuacjach, w trosce o komfort klientów, wprowadzamy płatne systemy parkingów - napisała Aleksandra Robaszkiewicz z biura prasowego LIDLa. ZOBACZ TAKŻE: To ZNISZCZY Biedronkę i Lidla! Ceny o ponad POŁOWĘ NIŻSZE Źródło: gazeta.pl
Następny artykuł
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na: Google News