Już niedługo nie poznacie Biedronki i Lidla. Czekają nas diametralne zmiany
Patryk Korzec - 9 Grudnia 2018

Już niedługo nie poznacie Biedronki i Lidla. Czekają nas diametralne zmiany

Lidl oraz Biedronka to jedne z najpopularniejszych marketów w naszym kraju. Kuszą one Polaków wyjątkowymi promocjami, ogromną liczbą sklepów oraz przystępnymi cenami, na które stać przeciętnych klientów. Teraz okazuje się, że już wkrótce może nastąpić diametralna zmiana, po której nie poznamy swoich ulubionych sklepów. 

Lidl, podobnie jak Biedronka, jeszcze do niedawna charakteryzował się dużym wyborem asortymentu, który oferowany był w wyjątkowo przystępnych cenach. Klienci nie spodziewali się wysokiej jakości produktów, jednak rekompensował im to niewygórowany rachunek, który otrzymywali przy kasie. Teraz okazuje się, że Lidl przygotowuje się do spektakularnej metamorfozy, a Biedronka prawdopodobnie pójdzie w jego ślady. Dyskonty chcą zerwać z panującymi stereotypami, a my już wkrótce możemy nie poznać swoich ulubionych sklepów.

Lidl przygotowuje się do diametralnej zmiany

Biedronka oraz Lidl od dawna mają już przypiętą łatkę tanich sklepów, które oferują wątpliwej jakości produkty. Od pewnego czasu sklepy chcą zerwać tę niezbyt pochlebną metkę, a poważnym krokiem w tym działaniu ma być zamienienie Lidla, jakiego znamy na "dyskont luksusowy". A na czym by to miało dokładnie polegać? - Szerokie alejki zakupowe, regały wykonane z najlepszych materiałów, toalety dla klientów, miejsca do przewijania niemowląt i dużo szyb, dających naturalne światło. Do tego sporo ekologicznych rozwiązań, komfortowe przestrzenie dla pracowników i, przede wszystkim, dobre jakościowo produkty - podaje portal Money.pl. Eksperci już przypuszczają, że skoro Lidl zdecydował się na takie zmiany, wkrótce podobną taktykę ogłosi również jego największy konkurent na rynku, Biedronka.DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ
SklepBiedronka, Lidl czy Carrefour? Wiemy, gdzie zrobicie najtańsze zakupy [RANKING]Czytaj dalej

Lidl of the Future - nowy wymiar zakupów

Nowa forma nazywać się ma Lidl of the Future - "sklep przyszłości". Pierwszy taki sklep powstał już w 2015 roku na terenie Niemiec, a charakteryzuje go przede wszystkim nowoczesny wygląd oraz segment z ogromną ilością wysokiej jakości, droższych produktów. - Mamy już Winnicę Lidla, którą rozszerzyliśmy o kategorię eleganckich, szlachetnych Whisky oraz rzadkich piw Trapistów - mówiła w rozmowie z Money.pl Aleksandra Robaszkiewicz reprezentująca polski oddział sklepu. Plotki głoszą, że oprócz alkoholi z wysokiej półki dostępnych również przez internet, klienci delektować się będą mogli również cygarami.ZOBACZ TAKŻE:
  1. Ogromna tragedia w świecie disco polo! Nie żyje uwielbiany gwiazdor, wstrząsające
  2. Wiemy, kto wystąpi w nadchodzącym Tańcu z gwiazdami. Panie będą piszczeć z zachwytu
  3. Gwiazda Top Model nie wytrzymała! Wściekła jak nigdy przerwała wywiad
  4. Znaki zodiaku podpowiadają: oto sześć najbardziej TOKSYCZNYCH par
  5. Znaki zodiaku, które są prawdziwymi BESTIAMI w łóżku
Biedronka Lidl Featured SztuczkiBiedronka i Lidl wiedzą, jak cię zmylić! Sztuczki, przez które wydajesz zbyt wieleCzytaj dalej
Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News