Lidl zaskakuje nowym pomysłem. W domach klientów mogą powstać mikromarkety

Lidl zaskakuje nowym pomysłem. W domach klientów mogą powstać mikromarkety Źródło: Wikimedia Commons/Jivee Blau

Lidl po raz kolejny zaskoczył innowacyjnym rozwiązaniem. Sieć sklepów zaproponuje swoim klientom założenie mikromarketów w swoich domach. Akcja ta ma doprowadzić do zwiększenia popularności produktów tej marki.

Lidl znowu pokazuje nowoczesne podejście do sprzedaży i prowadzenia interesu. W prywatnych domach klientów mają powstać mikromarkety. Nowa kampania ma za zadanie powiększyć grono zwolenników sklepu.

Lidl stawia na rewolucyjne rozwiązania 

Lidl to obok Biedronki ulubiony sklep Polaków, co wiąże się zarówno z bogatym asortymentem, jak i stosunkowo niskimi cenami. Teraz marka wymyśliła nowy sposób pozyskiwania klientów. Chce, żeby ludzie w pewien sposób stawali się ambasadorami marki. 

Tzw. Lidlerzy otworzą w swoich prywatnych mieszkaniach mikromarkety, gdzie zostaną dostarczone produkty spożywcze. Zadaniem tej akcji ma być pokazanie klientom, że Lidl to sklep, który znacznie różni się od innych hipermarketów.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ 

Lidl przekonuje sceptyków 

Osoby, które są zainteresowane akcją, będą zobowiązane do tego, żeby zaprosić do siebie znajomych, którzy nie są entuzjastami Lidla. Później ugotować im kolację z produktów dostarczonych przez sklep i pokazać sceptykom, że towary zakupione w niemieckim dyskoncie są bardzo dobre jakościowo. 

Dodatkowo każdy Lidler zostanie obdarowany gadżetami z logo marki, takimi jak czapki, koszulki czy fartuchy. Będą oni również mieli dostęp do specjalnej playlisty stworzonej na platformie Spotify z muzyką, która na co dzień puszczana jest w poszczególnych marketach. 

Pierwsze mikromarkety powstaną w Szwecji. Skandynawski rynek ma zweryfikować, czy ten rewolucyjny pomysł się przyjmie. Tego typu akcja bardzo przypomina różne kampanie proponowane często przez firmę IKEA. Jak sugerują specjaliści, Szwedzom może bardzo spodobać się idea domowych mikromarketów. 

Dzisiaj grzeje: 1. Nie żyje legendarny sportowiec. Miał tylko 52 lata
2. Kobieta zmuszała do stosunków płciowych psa. Są nagrania i zdjęcia

Nie wiadomo czy Lidl zdecyduje się zaprosić do akcji również polskich klientów. Póki co możemy obserwować rozwój sytuacji w Szwecji. Niemiecki dyskont po raz kolejny zadziwił wszystkich swoim interesującym podejściem do sprzedaży. Czas pokaże czy w jakikolwiek sposób przełoży się to na zyski firmy. 

Najlepsze newsy dnia:

  1.  PiS planuje współpracę z jedną z partii. Jej wyborcy będą WZBURZENI
  2. Córka obawiała się, że ktoś znęca się nad jej matką. Zainstalowała ukrytą kamerę i przeżyła szok
  3. W dniu wyborów Jackowski miał wyjątkowo przerażającą wizję. Widział, jak Kaczyński zanika, dokładnie opisał, co się z nim stanie
  4. Polacy mają ogromny problem z nalotem biedronek azjatyckich. Konsekwencje ich ugryzienia są straszne
  5. Słynna wróżka postawiła karty na przyszłość Polski po wyborach. Jej przepowiednie budzą niepokój, już niedługo ma wybuchnąć ogromny skandal

Źródło: o2

Następny artykuł
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na: Google News