Lidl
Fot. Wikimedia Commons
Wiadomości Pikio - 21 Grudnia 2018

Niewiarygodne. Lidl pozbył się 100 milionów, Polacy otworzyli szeroko oczy ze zdumienia

Lidl staje na głowie, aby zapewnić jak najwyższy poziom obsługi swoich konsumentów. Sieć troszczy o swoich klientów tak bardzo, że na bieżąco dba o ich potrzeby - możliwość płatności blikiem, tematyczne tygodnie, czy też żywe choinki w przedświątecznej ofercie sklepu. Okazuje się, że te wszystkie udogodnienia są niesamowicie kosztowne.

Lidl dba o swoich klientów cały rok, a mimo to boi się, że ci nie przyjdą w jego progi po świąteczne zakupy. Sieć wydała horrendalną sumę na reklamę, która zapewnić miała duże zyski. Wierni konsumenci sklepu nie mogą wyjść z szoku i zadają sobie tylko jedno pytanie - "po co?".

Lidl wydał 100 milionów na reklamę. Internauci zarzucają mu rozrzutność

Według informacji jakie opublikował portal wiadomoscihandlowe.pl, Lidl w okresie przedświątecznym wydał na reklamę, bagatela, 100 milionów złotych i tym samym wygrał w rankingu sieci, które wydały na ten cel najwięcej. Na drugim miejscu plasuje się Media Expert i niecałe 90 milionów, a podium zamyka Media Markt z niecałymi 70 milionami. Internauci od razu zaczęli się burzyć, że tak ogromne pieniądze mogłyby zostać przeznaczone na pożyteczniejsze rzeczy, na przykład fundacje charytatywne. - Tyle dzieci siedzi w domach dziecka i czeka na jakikolwiek, najmniejszy prezent. A duże sieci wydają sobie grube miliony na reklamę... Świecie, dokąd zmierzasz? - spytała jedna z kobiet. - Czegoś nie rozumiem. Dbają o swoją markę przez cały rok, mają grono wiernych klientów, a przed świętami dostają pierdolca i muszą wydawać tyle hajsu na reklamę? - zauważa ktoś inny.DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ
Czterej pancerni i piesCzterej pancerni i pies: Dramat gwiazdy serialu. Pochowała najbliższychCzytaj dalej

Konkurencja nie potrzebuje się reklamować, czyli nieporównywalne wydatki Biedronki

Jak się okazuje, nie wszystkie dyskonty mają tak ogromne potrzeby, jeśli chodzi o pieniądze potrzebne na reklamę. Jedna z najbardziej konkurencyjnych sieci na przedświąteczną reklamę przeznaczyła mniej niż połowę tego co Lidl, a i tak cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Siecią tą jest Biedronka, która na reklamę w okresie bożonarodzeniowym przeznaczyła 40 milionów. W dalszym ciągu są to ogromne pieniądze, jednak w porównaniu Lidlem, niemal nieodczuwalne. - To bardzo zastanawiające, jak to jest, że jeden gigant potrafi przyciągnąć do siebie klientów bez tego konsumpcyjnego podejścia, a inne muszą tworzyć wokół siebie tę słodkopierdzącą otoczkę? Czyżby Lidl przechodził jakiś kryzys? - spytał jeden z internautów. - Biedronka po raz kolejny pokonała Lidla. Robal wygrywa w każdym aspekcie - brzmiała treść kolejnego komentarza.ZOBACZ TAKŻE:
  1. Weronika Rosati potwornie upokorzona przez żonę Olbrychskiego! „Chcesz być kimś podłym, prymitywnym i manipulującym faktami”
  2. Jolanta Kwaśniewska obiektem obrzydliwych, seksistowskich zachowań. Musiała ostro zareagować
  3. Ojciec tragicznie zmarłego górnika nie wytrzymał. „Węgiel się tylko liczy, życie macie w du*ie!”
  4. Telekamery 2019 Nominacje. Kto jest nominowany? Michał Szpak, Joanna Kulig, Mikołaj Roznerski
  5. Jestem brzydka. Wyznanie Hani: „Mój chłopak uważa, że jestem brzydka. Powiedział tak swojemu ojcu”
Zmarli w 2018 rokuKora i inni, których pożegnaliśmy w 2018. Pozostaną w naszych sercach!Czytaj dalej
Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News