Koszmar Hołdysa! To przestroga dla wszystkich klientów banków

Koszmar Hołdysa! To przestroga dla wszystkich klientów banków

Żadne procedury i zabezpieczenia nie są w stanie zagwarantować stuprocentowej ochrony. Koszmarny przypadek Zbigniewa Hołdysa jest tego doskonałym przykładem. Jest ona także przestrogą dla innych klientów.

Co zrobić, kiedy wpłatomat przyjmie nasze pieniądze, ale zaraz potem odmówi dalszej współpracy? Aby uniknąć straty pieniędzy, należy postąpić tak, jak zrobił to Tytus Hołdys. Aktor postanowił bezzwłocznie skontaktować się ze swoim usługodawcą. ZOBACZ TAKŻE: Co się dzieje?! Ten bank w Polsce zamyka masowo konta klientów

Koszmar Hołdysa

Poszkodowany postanowił podzielić się swoją historią z użytkownikami Facebooka. W obszernym poście, w którym oznaczył PKO Bank Polski, opisał finansowy koszmar, który przeżył. Okazuje się, że najlepszym sposobem na odzyskanie pieniędzy z zepsutego wpłatomatu, jest złożenie reklamacji. Hołdys odzyskał pieniądze nawet przed zakończeniem postępowania reklamacyjnego. Dzięki temu koszmar się skończył. ZOBACZ TAKŻE: Koszmar Wojewódzkiego. Największa porażka od początku kariery! - Właśnie dostałem telefon od bardzo, bardzo miłej Pani z PKO BP, która przeprosiła za zaistniałą sytuację i poinformowała, że pieniądze zostały tymczasowo zwrócone - muszą się upewnić, że sytuacja taka miała miejsce w konkretnym wpłatomacie (tu dalej trwa procedura reklamacyjna). Ale bardzo fajnie się zachowali w ostateczności - napisał na Facebooku Tytus Hołdys. źródło: finanse.wp.pl
Następny artykuł
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na: Google News