Klienci są wściekli na znaną na całym świecie sieć odzieżową H&M. Ich profile społecznościowe zalewane są lawiną negatywnych komentarzy. Firma oficjalnie przyznała się do błędu. 

Ludzie coraz częściej dokonują zakupów przez internet. Szwedzka sieć sklepów odzieżowych nie doceniła tej potęgi i przez to nie jest już liderem w swojej branży. Mimo upływu czasu H&M ciągle ma problem ze spełnianiem standardów zakupów online.

Klienci H&M są wściekli! Lawina negatywnych komentarzy

Choć sklep deklaruje, że zakupione produkty dotrą do klientów w przeciągu 5-7 dni, to okazuje się, że nagminnie termin dostawy nie jest dotrzymywany. Nie jest to jednak kwestią kilku dni, a często tygodni, a nawet miesięcy. To rozjuszyło klientów, którzy dokonali zakupu przez internet.

– Wkrótce moje dziecko wyrośnie z zamówionych ubranek – skrytykowała ironicznie jedna z klientek, którą zacytował Bloomberg. Kobieta zamówiła ubranka dla swojego dziecka prawie miesiąc temu i do tej pory ich nie otrzymała.

 – Zanim dostanę towar, zdąży wyjść z mody.  Wasza witryna internetowa informuje, że dostawa trwa 5-7 dni. Skoro ta informacja jest błędna, to może ją zmieńcie, żeby klienci wiedzieli, ile przyjdzie czekać, zamiast wprowadzać ich w błąd – dodaje kolejna rozjuszona klientka.

Sklep oficjalnie przyznaje się do błędu

Szwedzka sieć sklepów oficjalnie przyznała się do błędu i tego, że rzeczywiście problem istnieje. Jak informują, większość europejskich placówek zaopatrywana jest z centrum dystrybucyjnego w Boras w Szwecji, gdzie aktualnie trwają pracę budowlane, przez które powstają opóźnienia w dostawie.

– Centrum w Boras odpowiada za około 7 procent sprzedaży online oraz w tradycyjnych sklepach. Mamy nadzieję, że nasi klienci to zrozumieją. Żałujemy wszystkich niedogodności, jakie są z tym związane – powiedziała Katarina Gustafsson, rzeczniczka centrali H&M.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Koniec Żmijewskiego w Polsacie. Edward ma białaczkę, śmierć bohatera „W rytmie serca”
  2. Kupiliście to? Natychmiast to oddajcie, zagraża waszemu życiu
  3. Fryzjer Jana Pawła II ujawnia tajemnice papieża. To lubił najbardziej

Czy kupujesz ubrania przez internet?

Loading ... Loading ...

Znane pary z dużą różnicą wieku. Ile lat ich dzieli? [ZDJĘCIA]


Najbardziej idiotyczne seriale w polskiej telewizji [ZDJĘCIA]

Zobacz również

Absolwentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Pierwsze medialne doświadczenia zdobywałam w regionalnych oddziałach Telewizji Polskiej. Redaktor newsów i kierownik zmiany newsroomu portalu Pikio.pl.

Link do profilu na LinkedIn:
https://www.linkedin.com/in/sylwia-banachewicz-3a5463136/