Jak przytyć? Najprostsze sposoby i diety

Jak przytyć? Najprostsze sposoby i diety Źródło: pixabay.com/Pexels

Jak przytyć? Sposobem na zwiększenie swojej wagi wcale nie jest nocne podjadanie, tłuste jedzenie, rezygnowanie z owoców. Nie ma także sensu zapychanie się chipsami i czekoladą. Mamy sprawdzone sposoby, które pomogą Ci pozbyć się kompleksów i cieszyć się prawidłowym BMI!

Jak przytyć? Chudniesz ze stresu? Może masz predyspozycje do bardzo niskiej wagi? Zawsze w szkole byłaś szczupła? A może chciałabyś mieć zaokrąglone, ładne biodra? Wszystkie triki polegają na zdrowym odżywaniu. Nie patrz na to, że tłusta golonka ma kilkaset kalorii, a tabliczka czekolady zerka z półki - w końcu też jest wysokokaloryczna. W tej sytuacji zależy nam na tym, by przytyć zdrowo, a nie nagle poprzez śmieciowe jedzenie. Jaka dieta będzie odpowiednia?

Na początku musimy zwrócić uwagę na aktywność fizyczną. Zapewne zauważyłaś, jaką sylwetkę ma chociażby Mariusz Pudzianowski. To dzięki dźwiganiu ciężarów, a nie bieganiu 20 km dziennie. Jeśli chcesz, by Twoja sylwetka nabrała kształtów, postaw na ćwiczenia związane z użyciem wagi własnego ciała lub zapisz się na siłownię. Te straszne maszyny i ciężary naprawdę nie gryzą!

Jak przytyć? Co jeść?

Kluczowym składnikiem zbudowania masy jest tutaj białko. Jeśli chcemy przytyć i zachować zdrowe proporcje, należy spożywać 1,5 g białka na kilogram masy ciała. Gdy obliczysz, ile gramów białka potrzebujesz i będziesz mieć problem ze spożyciem odpowiedniej ilości jedzenia, możesz się bez problemu posiłkować odzywką białkową.

Śniadania w Twoim przypadku powinny być bombą węglowodanową. To zapewni Ci poczucie sytości na dłużej. Klasyczna owsianka z owocami jest tu strzałem w dziesiątkę. Możesz zjeść także coś lżejszego jak jogurt z owocami i z otrębami. A może do tego wyżej wspomniane białko? Odpowiedź: jajecznica!

Na obiad postaraj się jeść porcje mięsa, warzyw i węglowodanów. Chude ryby, kurczak, wołowina - do wyboru, do koloru! Do tego zdrowy brązowy ryż lub makaron z pszenicy durum i pyszna sałatka. Obiad gotowy! Jeśli nie jesz mięsa, postaw na tofu lub białka pochodzące z roślin. Dużo zawiera ich między innymi soczewica, soja oraz fasola.

A co na przekąskę? Różnego rodzaju warzywa, musy, soki, sałatki. Urozmaić te małe posiłki dorzucając do nich orzechy - to doskonałe źródło zdrowego tłuszczu, który również Ci się przyda.
Kolacje staraj się jeść białkowe. Prosty serek wiejski z warzywami jest tu doskonałą propozycją. A może twaróg z owocami? To już zależy od Twojej wyobraźni i zawartości domowej lodówki.

Źródło: drlifestyle.pl

Następny artykuł