Ile Tomasz Sekielski zarobi na filmie o pedofilii w Kościele? Produkcja ma już ponad 8 milionów wyświetleń

Ile Tomasz Sekielski zarobi na filmie o pedofilii w Kościele? Produkcja ma już ponad 8 milionów wyświetleń Źródło: YT/Sekielski

Ila zarabia Tomasz Sekielski i jakie honorarium dostanie za swój głośny film? Polska opinia publiczna zastanawia się, ile właściwie będzie wynosić honorarium dziennikarza, którego film pobija rekordy YouTube'a. Odpowiedź na to pytanie może zdziwić.

Ile zarabia Tomasz Sekielski na swoim dokumencie "Tylko nie mów nikomu"? Wydawać by się mogło, że dziennikarz, którego film odniósł kolosalny sukces, zbije prawdziwe kokosy na publikacji swojego filmu. Jak się okazuje, rzeczywistość jest zupełnie inna i zamiast wielkich zysków były pracownik TVN nie obejrzy ani jednej złotówki.

Ile zarabia Tomasz Sekielski? Film nie przyniesie mu majątku

O ile eksperci przewidywali, że obraz Sekielskiego przyniesie mu wielkie zarobki, o tyle dziennikarz uważa, że jego obraz jest na tyle ważny, że nie powinien czerpać z tego żadnych korzyści majątkowych. Jak sam wyznał, nie zamierza sprzedawać licencji do emitowania obrazu, a także nie zamierza włączać się do programów partnerskich YouTube'a, które sprawiłyby, że dziennikarz zarobiłby na swoim dziele.

- Nic nie zarobimy. Reklamy z YouTube'a będą wyłączone, nie będziemy dawać żadnych licencji – powiedział Tomasz Sekielski w rozmowie z portalem Money.pl

Były pracownik stacji TVN wyznał, że cała kwota, jaka została zebrana przez internautów na realizację obrazu, wydana została właśnie na realizację ujęć.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Eksperci potwierdzają: Sekielski zarobiłby fortunę

Według ekspertów rynkowych Tomasz Sekielski w momencie zdecydowania się na współpracę z markami, włączenia reklam i dołączenia do jednej z sieci partnerskich mógłby liczyć na duże zarobki. Niewykluczone, że wtedy film dziennikarza zyskałby także sławę międzynarodową, co przełożyłoby się na jeszcze większą ilość zarobionych pieniędzy.

– Nie ma niestety prostego przelicznika, ile można zarobić za tysiąc czy milion wyświetleń – zależy to od tego, kto ogląda dany materiał, z jakiej jest on kategorii tematycznej oraz ile dany reklamodawca jest w stanie zapłacić za dotarcie do takich odbiorców. W przypadku kampanii realizowanych z klientami koszty współpracy są również bardzo zdywersyfikowane. Policzyliśmy, że w zeszłym roku w LifeTube jedna kampania kosztowała średnio 9,5 tys. zł, ale podkreślam, że jest to średnia. Najdroższa kampania w zeszłym roku kosztowała natomiast 1,5 miliona złotych – komentował Kamil Bolek z firmy LifeTube w rozmowie z Money.pl.

 

  1. Okropna i druzgocąca tragedia w życiu Macieja Kurzajewskiego. Dziennikarz TVP stracił najważniejszą osobę w swoim życiu
  2. To, co zrobiła Marta Kaczyńska po porodzie przekroczyło wszelkie ludzkie granice! Niewiele Polek zdobyłoby się na coś takiego. Będziecie w szoku!
  3. Prorok z zagranicy przeraził Polaków. Zapowiada nagłą zagładę milionów ludzi, wkrótce ma wydarzyć się najgorsze
  4. Nadchodzi prawdziwa groza. Nawet tragedie i katastrofy z wizji Jackowskiego są mniej przerażające
  5. Wiatr 80 km/h uderzy w Polskę! Potężne burze i alerty IMGW już dzisiaj
  6. Potężne trzęsienie ziemi!

Źródło: Radio Zet

Następny artykuł